Forum > Färdiga produktioner
Unifaun - Birth of a Biggie
Nad:
MaxB, ja Du är en ohyggligt go kille - världen skulle
vara en mycket bättre plats att leva i om det fanns många fler som Du! ;) :)
Det kallar jag äkta promotion, genererat av ett genuint intresse utan en tanke
på pengar. Synd att VST-forumet inte förstår vem Du är. ;) Tack!
Jay Thomas, det gäller väl Dig med.
Ibland träffar man mitt i prick, inte alltid - men det händer.
Meningen med detta projektet är att få en skara människor att
känna sig precis hemma. Precis som vi gör! :)
Glömmer aldrig när jag gick på min första Genesiskonsert.
Det var på min 18-årsdag, det var Wind & Wutheringturnén,
hade varit en fan i 2 år - och hjärtat slog volter under en halvtimme
innan konserten började. Varför?
6000 människor applåderade och stampade i golvet oavbrutet.
Vid första ackorden till öppnande "Squonk" fick hela publiken orgasm.
Nad
MaxB:
--- Citat från: Nad skrivet 04.02.2008, 16:10:23 ---Det kallar jag äkta promotion, genererat av ett genuint intresse utan en tanke
på pengar. Synd att VST-forumet inte förstår vem Du är. ;) Tack!
--- Slut citat ---
Om nån är nyfiken på promotion-tråden: http://vstforum.clubcubase.net/viewtopic.php?t=21340&highlight=unifaun
Det var då det. Sen, då jag blivit utslängd från VST-Forum på grund av civil olydnad, kom Jay Thomas och tipsade mig om kontrollrummet.com och här är jag nu.
Jag passar på att nämna att det finns ett instrument som många av oss älskar som heter mellotron. Om det är nån här som inte vet hur en mellotron låter finns en liten film på youtube där många av mellotronens speciella ljud finns. Obs, instrumentet i filmen är inte en mellotron, bara en "whanna be-mellotron".
equality:
Ja, vad säger man? Ett mästerverk som väl matchar de övriga i raden från er produktion. Växlingarna håller öronen spetsade då man undrar vad som finns runt hörnet.
Sång och körer imponerar som alltid väldiga. Hantverksskickligheten får 70-talsmusiken i er tappning att låta fräsch och tidlös. En rikigt skön resa i skiftande ljudlanskap och
vackra harmonier i en väl avvägd sammansättning. Thanks for sharing!
Nad:
Fan lägg av å smöra har jag ju sagt! :wub:
"Hur mycket behöver du låna?"
Jag får rysningar av sånt där.
Men glad blev jag.
Hade det varit skit hade du sagt det.
TACK!!!!
--- Citat från: equality skrivet 05.02.2008, 00:31:08 ---Ja, vad säger man? Ett mästerverk som väl matchar de övriga i raden från er produktion. Växlingarna håller öronen spetsade då man undrar vad som finns runt hörnet.
Sång och körer imponerar som alltid väldiga. Hantverksskickligheten får 70-talsmusiken i er tappning att låta fräsch och tidlös. En rikigt skön resa i skiftande ljudlanskap och
vackra harmonier i en väl avvägd sammansättning. Thanks for sharing!
--- Slut citat ---
Nad:
Ny Mix.
Har försökt rätta till eventuella småfel, såsom panningar, överstyr av pukor, sång osv.
Bättre nu?
KLICKA här:
www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=6190042&q=hi
Tackar!
NAD
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida