Forum > Färdiga produktioner
Unifaun - Birth of a Biggie
Åsa:
:wub: äh, det får bli en till: :wub:
Oj va bra det här va! Jag har helt missat den här, har lyssnat lite dåligt här på sistone.. Jättebra låt och vilken sång! Läskigt likt redan nämnde Phil Collins, fast lite bättre tycker jag ;)
Vet inte vad jag ska säga mer, det här var riktigt proffsigt.. B)
/Åsa
ps snygga körer oxå! kanske går att höja leaden lite i volym..
Äh, nä det är så bra som det är!!!!
jay thomas:
Spontant medan jag lyssnar, ljudbalansen bra. Dock lyssnar jag genom dessa fantastiska Diamond Audio Technology högtalare, vilket är högst mediokra datahögtalare. Däremot upplever jag att låten "lutar" åt höger kanal. Solosången känns bitvis som 12:05, vet inte om det är min lyssning som spökar. Även det andra lutar lite åt det hållet.
Nad:
--- Citat från: Åsa skrivet 14.02.2008, 20:22:04 --- :wub: äh, det får bli en till: :wub:
Oj va bra det här va! Jag har helt missat den här, har lyssnat lite dåligt här på sistone.. Jättebra låt och vilken sång! Läskigt likt redan nämnde Phil Collins, fast lite bättre tycker jag ;)
Vet inte vad jag ska säga mer, det här var riktigt proffsigt.. B)
/Åsa
ps snygga körer oxå! kanske går att höja leaden lite i volym..
Äh, nä det är så bra som det är!!!!
--- Slut citat ---
Hej Åsa!
Tack så mycket. Leaden är svår på denna låt, för den får inte sticka ut för mycket,
den är en del av rummet liksom. Har försökt höja den, men det blir fel. :)
Kul att Du gillar så mycket. Blir himla glad då!
Tack!
Nad
Nad:
--- Citat från: jay thomas skrivet 14.02.2008, 20:22:19 ---Spontant medan jag lyssnar, ljudbalansen bra. Dock lyssnar jag genom dessa fantastiska Diamond Audio Technology högtalare, vilket är högst mediokra datahögtalare. Däremot upplever jag att låten "lutar" åt höger kanal. Solosången känns bitvis som 12:05, vet inte om det är min lyssning som spökar. Även det andra lutar lite åt det hållet.
--- Slut citat ---
Jay det MÅSTE vara Dina högtalare. ;) Jag har gått igenom panningarna 1000.0000.0000000 ggr
och t o m använt Waves stereo-imager (subtle improvement). Annars...very many thanks!
Detta är dock inte slutmastern. Hela plattan skall mastras om för skivrelease i Juni.
Jag är inte så bra på sånt så det får nån annan ta hand om. ;)
jay thomas:
--- Citat från: Nad skrivet 14.02.2008, 20:40:20 ---....
Jay det MÅSTE vara Dina högtalare. ;) Jag har gått igenom panningarna 1000.0000.0000000 ggr
och t o m använt Waves stereo-imager (subtle improvement). Annars...very many thanks!
....
--- Slut citat ---
Jepp, har lyssnat på jobbet och där var balansen som förväntat. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida