Forum > Demolåtar

vass.....first blood.

<< < (2/6) > >>

Emulator:
nu börjar ni spela ihop er hör man! Störtskönt ös, dock innan "bryggan" till refräng två (finns kanske fler ställen?) så ligger en gura på samma ton och kör snabba toner. det "durrar" som attan. kapa lite botten där kanske.

Sången låter skitbra prestationsmässig, lite träligare effektmässigt. Skulle gärna se samma sound, eller lite åt det på "sleep" eller helga natt. krispigt sådär..
gillar att du sjunger lite långsammare svängar och mer nyanserad melodi än vanligt...mer kontroll på denna rösten,  sen skulle jag gärna se kör-tony som fanns för ett tag sedan lägga någon ambient kör nånstans.

två kliv i rätt riktning.

gött flås från vänersnäs!!

ynot:
Roligt med feed håller med om sångljudet till fullo igen pluggar mer än diggis egna så det får bli en vända i uad´s magiska värld.
Är lite skraj för stämsång men varför inte pova som mercery sa.
bar feed tackar

tony

Wernborg:
KRs egen Cornell i farten igen. Tillbaka i gammal god form. Du har lämnat kassettbandare-mitt-i-rummet-soundet på trummorna. Kalas nu.

Skönt gitarriff. Slide?

Gott ös.

ynot:
roligt att du uppskattar trumsoundet wernborg, kändes lite förlösande o få in lte luft i det.

Tackar för feed värmer som wiskey B)
tony

Tokai:
Ja du vet ju att det här inte min bag
Men har man lyssnat får man kommentera. Som Descartes (fast modifierat): Jag lyssnar, alltså kommenterar jag. :lol:

Skitbra!

Vildsint
Banal hårdrock blandat med lite Ian Dury (The Blockheads) crazy things. ÖÖÖÖS! Spelglädje!!!
Är jag rätt på spåret?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion