Forum > Demolåtar
vass.....first blood.
Memphis:
Grym låt! Du som sjunger alltså? Coolt. ;)
/Memphis
Vallhagen:
Fan, nu lägger låten av igen, när man klickar på "svara" :D ...
Så jag får väl editera det här när jag lyssnat i ställer för före... Blir ju mer logiskt så.......
Edit: Såja… man kan ju skriva text i nån jävla editor istället… och klippa in det i posten efteråt…
Fan du är en go gubbe Tony. Bra som fan spontanös.
Jag har tänkt en del på dina grejjer. Jag tror du skulle kunna lyfta allt du gör ett pinnhål till om du arrade lite och jobbade med mera fasta melodier o stick. Kanske dubbad sång eller stämmor. Det är möjligt att du skulle tappa lite kvalite om det direkta – spontana - improvisativa (ärtigt ord, right...) fick vika åt sidan något för arrangemang, men jag tror summan skulle vinna.
Ta det inte negativt. Du är bra som fan, och jag måste ju hitta nåt konstruktivt att säga:)
ynot:
--- Citat från: Vallhagen skrivet 09.02.2008, 12:53:51 ---Fan, nu lägger låten av igen, när man klickar på "svara" :D ...
Så jag får väl editera det här när jag lyssnat i ställer för före... Blir ju mer logiskt så.......
Edit: Såja… man kan ju skriva text i nån jävla editor istället… och klippa in det i posten efteråt…
Fan du är en go gubbe Tony. Bra som fan spontanös.
Jag har tänkt en del på dina grejjer. Jag tror du skulle kunna lyfta allt du gör ett pinnhål till om du arrade lite och jobbade med mera fasta melodier o stick. Kanske dubbad sång eller stämmor. Det är möjligt att du skulle tappa lite kvalite om det direkta – spontana - improvisativa (ärtigt ord, right...) fick vika åt sidan något för arrangemang, men jag tror summan skulle vinna.
Ta det inte negativt. Du är bra som fan, och jag måste ju hitta nåt konstruktivt att säga:)
--- Slut citat ---
tackar vallis ligger mycket i det du säger o jag håller med, bara det att när jag börjar pilla med strrukturen o arret rtappar jag nerven så faller det.
Men jag har som mål att jobba hela vägen runt till det spontana kommer igen men med en stabilare struktur.
tackar för värdefulla tankar.
tony
ynot:
DIVEDED,,, visst är det lite roligt med film titlar o annat i låter.
gurorna maler lite onödigt mycker p,g,a, whawha haveri. roligt du lyssnar..
MEPHIS... japp jag sjunger ;) lite roligt du gillade låten.
tony
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida