Forum > Färdiga produktioner
Roboseal featuring Åsa - Tragically Magical
Åsa:
:wub: Klemme och IKEN, tack ska ni ha! Jag blev så glad att jag skrattade högt här för mig själv! :D Jag har inte just nåt eget eftersom jag inte själv gör låtar utan förlitar mig på att få bidra med ett litet sångpålägg här o där.. Men Christmas Song är en av de få jag sjunger själv på (samarbete med Fransa o Wernborg inför julskivan).. så varsegoda att lyssna på den med, Emu har så snällt lyft upp den ;)
Jag halkade in här i början av sommaren, har aldrig sjungit lead eller tagit ut svängarna nån gång så jag har lärt mig himla mkt här, och vill lära mer :)
Ändring: länken till den Färdiga Christmas song kommer här: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=6010.0
IKEN:
Åsa,om jag vill ha en Kvinnoröst på nått av det jag kommer att lägga ut här,vill du sjunga på det?
Gillar din röst,och att få nått som låter bra mot min egen skitröst vore bra.....
bara en idè,men ändå..... :)
Åsa:
--- Citat från: IKEN skrivet 03.02.2008, 14:52:30 ---Åsa,om jag vill ha en Kvinnoröst på nått av det jag kommer att lägga ut här,vill du sjunga på det?
Gillar din röst,och att få nått som låter bra mot min egen skitröst vore bra.....
bara en idè,men ändå..... :)
--- Slut citat ---
Jag blir jätteglad av att få frågan! Så välkommen att fråga!!
IKEN:
:) Då vet jag det,2 hälsingar i samma låt... det du!!!!! :D
Emulator:
å hälsicke :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida