Forum > Demolåtar
ÅSA/H Mike Marja-Lena Vargens år.
Åsa:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 01.02.2008, 19:39:03 ---Fint Åsa :wub:
Ditt solo i slutet är mycket snygg o känslosamt! Man upplever verkligen att du menar vad du sjunger!
Annars , fortsatt bra låt
--- Slut citat ---
:wub: å, tack så jättemycket! Jag känner själv att jag ska göra nån omtagning framöver när jag är riktigt uppsjungen för det var jag inte på dessa spår. Jättekul att sjunga iaf, lite improviserat oo-ande och så slutklämmen :)
Tack HM för att jag fick ge ett bidrag på låten, det är kul det här med att testa lite olika genres.
Emulator:
--- Citat från: Wernborg skrivet 01.02.2008, 18:52:03 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 01.02.2008, 16:56:05 ---Till Sefan Wernborg: Jag har inte glömt ditt erbjudande om "hand trummor",men vi tar det när basisten har lagt nytt lir.
--- Slut citat ---
Det är lugnt. Däremot är det något annat du glömt ;)
--- Slut citat ---
:blink:
Nå, lyssnat lite till och jag tror att låten kunde vinna lite till på att åsa var det ledande melodiska inslaget i inledningen. dock lyssnat för lite för at kommentera mer.
återkommer!
Harmonica mike:
JT:
Jo det lyfter bit för bit,sakta men säkert..Håll i hatten,snart är det ful storm :lol:
Emulatorn:
Jo jag funderade på hur jag skulle göra i introt..Slutmålet är att skippa synt flöjten och få på ett riktigt valthorn,för att spika fast folkmusik känslan innan cellon tar vid..Jag känner bara en som äger ett Valthorn,får se vad han säger när jag inviger honom i planen..he he
Åsa gjorde ett kanon jobb på denna,jag är mer än nöjd..Men du vet hur det är,plötsligt så kommer man på nåt nytt..Så utvecklingen fortskrider..enligt plan..eller efter "tokiga" infall :lol:
Vi jobbar på..
Wernis:
Jo men det är så här Stefan,jag hade druckit upp allt the´t så det fanns nästan inga t:n kvar :P
Tog ett tag innan jag fattade vad ni menade..era skurkar!
Jag tror jag läste allt 10ggr.. :lol:
David: Åsa har sagt allt :wub:
Tack alla för fina kommentarer,det ser ut som vi drar skutan åt rätt håll.
Mvh
Micael
freddy:
Skön låt! Gillar mycket av soundet även om trummorna skulle behöva lite mer botten, lite själ.
Sången är riktigt bra, gillar er båda. Ni är verkligen duktiga på det ni gör. Pianodelen gav starka EST-vibbar, lite folkjazz sådär - mycket trevligt. Behagligt att lyssna på detta. Kanske skulle O-jajaja-ja-delarna mellan verserna läggas lite i bakgrunden, det tror jag skulle vara snyggare. Sänka dom lite i volym och kanske lägga en liten dos mer reverb på dom.
Harmonica mike:
--- Citat från: freddy skrivet 02.02.2008, 10:07:18 ---Skön låt! Gillar mycket av soundet även om trummorna skulle behöva lite mer botten, lite själ.
Sången är riktigt bra, gillar er båda. Ni är verkligen duktiga på det ni gör. Pianodelen gav starka EST-vibbar, lite folkjazz sådär - mycket trevligt. Behagligt att lyssna på detta. Kanske skulle O-jajaja-ja-delarna mellan verserna läggas lite i bakgrunden, det tror jag skulle vara snyggare. Sänka dom lite i volym och kanske lägga en liten dos mer reverb på dom.
--- Slut citat ---
Freddy då:
Jo jag skall kolla in mixen lite till,fått många bra ideér av er alla,så det finns lite puts.Jag lägger till dina ideér på utförande listan oxå Freddy.Kul att du gillar låten.
Tack för kommentar.
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida