Forum > Färdiga produktioner

Per Rosqvist feat 1up - Execution

<< < (7/9) > >>

Dividend:

--- Citat från: Emulator skrivet 06.04.2007, 13:49:36 ---kan det inte få va en hemlis? )

tänkte mig att man skulle släppa lös h-vete nånstans efter tre min, tex 3:16....

tempo o tonart? ;)

--- Slut citat ---

PM!

Dividend:

--- Citat från: funky monk skrivet 06.04.2007, 13:18:55 ---Nu har vi loopat låten i bakgrunden i en timme ung. Flickvännen var mkt imponerad (jag också)

Du har talangen, skulle kunna tro att med en 2M$ budget så skulle det låta sagan om ringen.  :rolleyes:

--- Slut citat ---

Tack skall du ha! Har skickat låten till kinesiskt gaming company, snubbe som jobbar där jag har på msn... Vi får se om det blir något ;) Kanske något me 2M yuan budget :)

Light Head:
Snacka om stämning. Tänk att en röst gör så mycket.

Nu skulle Jessica lägga lite magiska toner oxo.

Bra med gitarr. Vad är det för musikgenre? (Inte så viktigt men vad skulle det vara?)

Harmonica mike:
Tjena.
Här är en som jag har missat! Coolt med guran,lite stil brott men skönt.Lite filmiskt sånt där bakrunds målande du vet.Ser en massa bilder som flyter förbi i en ström som bildar livets flod...

Härligt Per.

Mvh
Micael

Dividend:

--- Citat från: Light Head skrivet 10.04.2007, 08:18:29 ---Snacka om stämning. Tänk att en röst gör så mycket.

Nu skulle Jessica lägga lite magiska toner oxo.

Bra med gitarr. Vad är det för musikgenre? (Inte så viktigt men vad skulle det vara?)

--- Slut citat ---

Jessica och jag jobbar på ett annat projekt. Här behövs mansstämmor. Lagt på bättre gitarrsolo nu på "slutet", efter det tänkte vi att det hela ackordstegras och 1up skulle hoppa in igen med spansk gitarr, med en ackordsföljd med lite sjuor och så . Får skriva stegringen och det riffet snarast. GÄller bara att hinna... Sen ville amu braka loss som fasen när vi kör huvudtemat en sista gång.

Musikgenre? PEr-musik? :) Närmast skulle kanske vara musikal? Webber använder ju elgitarr och Björn och Benny också, till klassiska instrument. Bara sången som saknas ;) 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion