Forum > Färdiga produktioner
Per Rosqvist feat 1up - Execution
Dividend:
Ok, postar en låt jag restaurerade häromdan. Den är alltså gammal, och har redan postats på gamla studio....
Tunga metalinfluenser, körer, ner ner ner till helvetet..
---------------------------
Riktiga körer av Chinaman ditlagda, nu väntar vi bara på det avslutande "solot" av Emulator :)
Första solot: 1up
2dra: Per
3dje: 1up
Avslutande 4de mangelsolot: kanske aldrig blir av??? :(
---------
Åsikter mottages tacksamt på solona och verket som helhet! :)
ynot:
man anar metallica i kulissen trampar lite o vill in men du klara dig utan den..hade lite svårt för ilnedninga körerna, men det tog sig.. iofs hade lite rock trumma o bas varigt roligt att höra i detta..
tsmalmbe:
Fint soundtrack-material. Lite samma ljudbilder som i soundtracken för Judge Dredd. ibland gillar jag sånt här. Körerna är lite sta-a-a-a-a-mpiaga på vissa ställen. Du kunde satsa stort, och lägga din egen röst med i körerrna för att få human touch. Kanske i kommande alster?
Dividend:
Du kunde satsa stort, och lägga din egen röst med i körerrna för att få human touch. Kanske i kommande alster?
har gjort det en gång, med en låt, och resultatet var hyfsat... Judge Dredd-musik? Mer metallica då ;) (Ja erkänner tony, men det var omedvetet att klockan klämtade för mig. ;)
Light Head:
Jag har hört denna låt tidigare och den är kanon! Speciellt efter inledningen, vid 0.58 så är det gåshud!
En liten tanke, kan du få kören att alterneras lite när det gäller attack? Vid 1.13 "aah aah aah ah". Om du kan alternera lite där så blir det ännu mer känsla än det redan är, tror jag.
De lugna instrumentala partierna är ju så j-a bra! På något sätt blir jag stolt över att det finns sådana som dig och som gör musik som vi andra får lyssna på. (Vet inte om du förstod, men fasen Dividend du är ju kung i din klass! Och många andra klasser oxo)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida