Forum > Färdiga produktioner
Per Rosqvist feat 1up - Execution
1up:
Lite mer underlag såsom en strykbräda nu - mer jämt och följsamt. :)
4:24 får betecknas som en introduktion i dina sammanhang ;)
Näe, men snyggt är det! Gitarren passar konstigt nog väldigt bra in i den här låten. Skulle lätt tro den sabbade stämningen eller nått. Men icke.
Du kör hårt med temat nu. Åh fin övergång 03:50. Du behöver riktig kör! Forsätt gärna med sista temat eller börja en ny låt med det. Blev lite kort nu den sista biten alltså. Jättesnyggt slut annars på partiet innan.
På slutet började känslorna väckas! Så gärna längre låt. :)
Dividend:
--- Citat från: Kenta K skrivet 03.04.2007, 21:59:00 ---Ja, det är ju grymt som sagt. Du blir bara bättre och bättre. Du kommer med enorma kompositioner, och du kan inte ens spela något instrument. (Eller lite kan du ju)
--- Slut citat ---
Jag vet naturligtvis var noterna sitter på ett piano/klaviatur, men annars spelar jag så jäkla dåligt, att jag alltid föredrar att sätta noterna. Går VÄLDIGT snabbt för mig att sätta noter om jag har inspiration...
Angående gitarren så är det ett VSTi jag lånade, men nog hade jag kunnat spela det själv OM jag haft gitarren med mig. Vill bara ha det sagt :)
--- Citera ---Att du blir som Mozart eller bethoven är inte omöjligt. hehe. Mozart skrev dock sin första symfoni som 6 åring. vet inte om du satt vid datorn och komponerade då? :)
--- Slut citat ---
USch, vill inte bli jämförd med beethoven. Har för stor "respekt" för dessa genier för att gilla jämförelsen... Beethoven iallafall. Mozart är lite förutsägbar ibland ;) :lol:
Jag satte mina första noter med BEEP-kommandot i Spectrum-BASIC när jag var 11 år.
--- Citera ---Men du kommer bli stor nån dag. Det är bara att kämpa på! Detta var i världsklass. Hade du bara haft riktiga körer, och riktig symfoni orkester. Då skulle jag faktiskt börja gråta. hehe :wub:
--- Slut citat ---
Tackar, tackar. :) Jag nöjer mig med om jag kan göra intryck. Det räcker långt ;)
Dividend:
--- Citat från: 1up skrivet 03.04.2007, 22:49:03 ---Lite mer underlag såsom en strykbräda nu - mer jämt och följsamt. :)
4:24 får betecknas som en introduktion i dina sammanhang ;)
Näe, men snyggt är det! Gitarren passar konstigt nog väldigt bra in i den här låten. Skulle lätt tro den sabbade stämningen eller nått. Men icke.
Du kör hårt med temat nu. Åh fin övergång 03:50. Du behöver riktig kör! Forsätt gärna med sista temat eller börja en ny låt med det. Blev lite kort nu den sista biten alltså. Jättesnyggt slut annars på partiet innan.
På slutet började känslorna väckas! Så gärna längre låt. :)
--- Slut citat ---
JA! Inser vissa möjligheter det öppnar sig nu för den här låten!
Dividend:
BUMP! Förlängd ytterligare.... Vill ha et gitarrsolo på slutet! Senaste verren går att ladda ner överst i tråden
Light Head:
Jäkligt kul med gitarren! Nu känns det som om slagverket från orkesterdiket får sätta sig ner en liten stund och släppa in en "trummis" med lite större "HM-trummor"
Nästan så att det skulle vara på plats med growl i slutet?!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida