Forum > Färdiga produktioner
Per Rosqvist feat 1up - Execution
Dividend:
Bump! Ny verre... Jisses vilka möjligheter som uppkom helt plötsligt! :blink:
tsmalmbe:
Full mix, verkligen trångt om saligheten. Men intressant. Oho, nu kom det en gitarr med i bilden. Det blir ju mera och mera tubular bells av det hela.
Dark Of Light:
Vackert så kondensnivån ökar kraftigt i mitt gamla plåthjärta! Ludwig Van Dividend. Otroligt stämningsfullt, man blundar och ser någon mastodontfilm som utspelas i öknen svepa förbi i ögonvrån. Guldstjärna!
Dividend:
--- Citat från: Dark Of Light skrivet 03.04.2007, 15:24:59 ---Vackert så kondensnivån ökar kraftigt i mitt gamla plåthjärta! Ludwig Van Dividend. Otroligt stämningsfullt, man blundar och ser någon mastodontfilm som utspelas i öknen svepa förbi i ögonvrån. Guldstjärna!
--- Slut citat ---
Intressant kommentar! Tackar så mycket :)
Din "avatar" eller bild eller vad det heter liknar Abbath från Immortal, men du skriver inte på norsk så....
Kenta K:
Ja, det är ju grymt som sagt. Du blir bara bättre och bättre. Du kommer med enorma kompositioner, och du kan inte ens spela något instrument. (Eller lite kan du ju)
Att du blir som Mozart eller bethoven är inte omöjligt. hehe. Mozart skrev dock sin första symfoni som 6 åring. vet inte om du satt vid datorn och komponerade då? :)
Men du kommer bli stor nån dag. Det är bara att kämpa på! Detta var i världsklass. Hade du bara haft riktiga körer, och riktig symfoni orkester. Då skulle jag faktiskt börja gråta. hehe :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida