Forum > Färdiga produktioner
korea - Sthlm Psycho
max:
Riktigt bra det här!
Låten växer efter några lyssningar, innan tyckte jag nog bättre om You learned your lesson well men efter några lyssningar vet jag inte rikigt :)
Tycker om låtar som blir bättre och bättre för var gång man lyssnar på dom! Bra jobbat!
Åsa:
skitbra! :)
Jag skulle vilja höra sången mer, höj upp den! Den är så bra och nu kommer jag på mig själv att nästan sitta och kisa och lägga huvudet lite på sned för att höra tydligare -som om det skulle hjälpa?!? :lol: Allra helst som jag har hörlurarna på mig :wacko:
jättebra låt iaf! tack tack för den!
Emulator:
mcyket bra! bra sång, bra disponerad låt och maffiga instrumentinsatser.
två saker:
1. generellt för låg sång.
2. Synthinsatserna håller inte samma klass som resten, lite uddlösa på något sätt. lite mer bacon där och detta är hur bra som helst.
imponerande!
jonnerstone:
Jo jag håller med om att sången måste upp, speciellt på versen.
Emulator.....synthinsatserna?? Jag visste inte ens att vi hade synthar med......en rexloop på introna dock och en annan långt bak under versen, men inga synthar.
Om det är dom du menar så kommer dom att bli kvar....vi gillar dom och det är ju huvudsaken :)
Tack ändå för synpunkterna!!
Micke
Emulator:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 02.01.2008, 01:38:43 ---Jo jag håller med om att sången måste upp, speciellt på versen.
Emulator.....synthinsatserna?? Jag visste inte ens att vi hade synthar med......en rexloop på introna dock och en annan långt bak under versen, men inga synthar.
Om det är dom du menar så kommer dom att bli kvar....vi gillar dom och det är ju huvudsaken :)
Tack ändå för synpunkterna!!
Micke
--- Slut citat ---
en rexspelare känns lite synth för mig ;) Tänkte om ni kunde vässa dem lite :)
Är det en egentillverkad rexloop från något gitarrljud ni har? lite nyfiken :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida