Forum > Färdiga produktioner

korea - Sthlm Psycho

<< < (3/4) > >>

jonnerstone:

--- Citat från: Emulator skrivet 02.01.2008, 02:43:50 ---
--- Citat från: jonnerstone skrivet 02.01.2008, 01:38:43 ---Jo jag håller med om att sången måste upp, speciellt på versen.

Emulator.....synthinsatserna?? Jag visste inte ens att vi hade synthar med......en rexloop på introna dock och en annan långt bak under versen, men inga synthar.
Om det är dom du menar så kommer dom att bli kvar....vi gillar dom och det är ju huvudsaken :)

Tack ändå för synpunkterna!!

Micke

--- Slut citat ---

en rexspelare känns lite synth för mig ;)  Tänkte om ni kunde vässa dem lite :)

Är det en egentillverkad rexloop från något gitarrljud ni har? lite nyfiken :)

--- Slut citat ---

Hmmmm.....jag vet faktiskt inte var rexlooparna kommer ifrån, det var gitarristen som hade suttit hemma och lattjat. Men vi tyckte det lät bra och att det passade in så vi behöll det :) Men jag tror nog att dom kommer från nått bibliotek.

Micke

Emulator:
japp, passar klockrent, bara lite för runt ljud i min smak, men petitess!

:)

Light Head:

--- Citat från: Emulator skrivet 01.01.2008, 22:46:11 ---mcyket bra! bra sång, bra disponerad låt och maffiga instrumentinsatser.
två saker:

1. generellt för låg sång.
2. Synthinsatserna håller inte samma klass som resten, lite uddlösa på något sätt. lite mer bacon där och detta är hur bra som helst.

imponerande!

--- Slut citat ---

Håller me. Den kommer att snurra ett par gånger, helt klart!

(Undra vad mahan menade med "TOPP HITT"?  tihi..)

jonnerstone:

--- Citat från: Light Head skrivet 02.01.2008, 10:53:57 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 01.01.2008, 22:46:11 ---mcyket bra! bra sång, bra disponerad låt och maffiga instrumentinsatser.
två saker:

1. generellt för låg sång.
2. Synthinsatserna håller inte samma klass som resten, lite uddlösa på något sätt. lite mer bacon där och detta är hur bra som helst.

imponerande!

--- Slut citat ---

Håller me. Den kommer att snurra ett par gånger, helt klart!

(Undra vad mahan menade med "TOPP HITT"?  tihi..)

--- Slut citat ---

Vad kul och ja....vad menade han egentligen  :D

Harmonica mike:
Skit bra låt och bra inspelat,nämner inte sången då boysen redan nämnt den..Förutom att den inte ligger i mitten,eller börjar jag få en begynnande hörsel skada på vänster öra? Det kan oxå vara den sned pannade höger guran som lurar mig då jag sitter i lurar och lurar :ph34r: :lol:

Great work boys,och då skall ni veta att jag i vanliga fall inte lyssnar på sånt här - men detta gick hem!!

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion