Forum > Färdiga produktioner

korea - Sthlm Psycho

<< < (4/4)

jonnerstone:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.01.2008, 03:10:06 ---Skit bra låt och bra inspelat,nämner inte sången då boysen redan nämnt den..Förutom att den inte ligger i mitten,eller börjar jag få en begynnande hörsel skada på vänster öra? Det kan oxå vara den sned pannade höger guran som lurar mig då jag sitter i lurar och lurar :ph34r: :lol:

Great work boys,och då skall ni veta att jag i vanliga fall inte lyssnar på sånt här - men detta gick hem!!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Tjenare munspelar'n!!

Alltid kul när folk gillar sån't som dom egentligen inte lyssnar på, det är ju kul att kunna gå genom väggar :D

Sången ligger i mitten men som jag skrev tidigare så är där lite subtila dubbar och stämmor som åker lite fram och tebax i versen för att ställa till det lite. Man kan inte ursklija dom men det blir avsevärt klenare och tråkigare när man tar bort dom. Det ger versen ett litet flytande uttryck om du förstår vad jag menar. Jag slutar där innan jag virat in mig i beskrivningar som man inte reder ut. ;)

Ha de göttans!!

Micke

Dividend:
Tycker detta var en trevlig lyssning. Sång upp är mitt tips ;) men det hade alla redan sagt...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion