Nice med lite kommentarer så här på natt kröken..
Synth:
Japp,det kommer mera på denna..Hang in there mate.
DG:
Jo jag är ju ingen pianist..Dunkar mest till där jag tycker att det passar.Jag ser över det innan final mixen.Håller på med orgeln,tycker inte om det som låter här,både sound och lir mässigt.Jag skall försöka hitta orgel liret och sedan lägga pianot mot det,nu har jag gjort tvärtom..
Per:
Kul att du gillar det.Nu är låten nästan 3 minuter,hittade några läckra sång strofer,som dock behöver lite puts..Försöker hitta nåt stick eller dylikt också för att det inte skall bli så monotont.Funderar på att flippa ut på pianot,satte några läckra räkor idag,får se om jag behåller det..Så här långt funkar låten rätt bra som den är,men den skall bli längre helt klart.Men vad det blir..tja vi får se.Vill ju inte sabba detta,så jag skall tänka till lite..
Johan:
Jo jag tog fasta på din önskelista,den var ju komplett!
Orgeln lite slafsigt lirad..Pianot låg ju först kompmässigt,skall vända på steken och lägga orgeln först som jag vill ha den.Sedan lite piano fills..Nu är låten nästan 3 minuter..Mera sång har jag nu,men jag är inte riktigt nöjd med texten - det låter lite forcerat.Och så är det 3 stämmigt,pannat och donat - men jag tycker det grötar ihop sig.Jag är farligt nära "kill your darlings"..
Vidare så tycker jag att låten förtjänar nåt snyggt stick,en avbrytare innan det blir full rulle igen så jag donar på.Mitt internet klipps ju i Januari,tveksamt om jag hinner få denna klar innan dess..Men jag kan ju alltid slänga upp en slask,så har ni nåt att bita i tills jag är tillbaka i slutet på februari

Ha en Trevlig Jul du oxå Johan och ett Gott nytt år.
Mvh
Micael