Forum > Färdiga produktioner
CZ - Swedish envy
Emulator:
ojoj, vilken snygg låt!!! :wub:
underbar melankoli, fantastiska harmonier. Lite tradigt med stråkarna på jämt, men det vägs upp av sången som är jätebra med autotunern på.
Klockrent fidden! SKulle kunna håla med yllet om slutet. Lite småsuntigt där kanske?
eller behåll som det är.
Finns testen`?
karl:
När jag spelade upp den alldeles nyss frågade min 11 åriga dotter om jag hade gjort en ny låt :rolleyes:....roligt hon tyckte musiken lät som jag ...tror hon menade akustiska gitarren som är otroligt fin tillsammans med din röst...som sagt gammalt? har iaf inte hört den förr ...kalas
Allt gott... / karl
Memphis:
Otroligt skön låt! Hamnar i min mp3-spelare. :D Riktigt bra röst.
Mvh
Memphis
oBBa:
Mysig låt, som den glada amtör jag är så har jag inga synpunkter på mixen. Påminner lite om Red house painters fast ändå inte :). Riktigt bra sång!
/oBBa
stajo:
Tycker denna låten krävde lite extra vad gäller humör. Idag kände jag att nu skall jag verkligen sätta mig ner och lyssna.
Spontana reaktioner har tidigare varit att låten kändes lite tråkig. När jag slappnar av och sjunker in i musiken så får jag
en helt annan uppfattning. Det är en jättefin melodi och stråkarna förstärker på ett bra sätt huvudmelodin.
Skulle vilja ha in lite mer skillnad i de olika delarna, nu slätas den ut lite och kanske var det anledningen till mitt första intryck.
Kanske skulle du panorera ut de olika stämmorna lite mer åt olika håll, nu känns de som allt stråk ligger lite snett uppe till vänster ;).
Så klart hamnar den bland alla andra fidden låtarna.
/S
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida