Forum > Demolåtar

Vass fet ynot - mc amerika allt är nytt tillock med kalsongerna

<< < (3/11) > >>

pirateKING:
Jag förstår mig inte på detta. Tycker det är många som gör låtar i samma stil som detta. Förstår det inte alls. Tycker det är.... annorlunda. Även fast framförandet är bra. Så är låten... annorlunda.

Burnin Sven:
Helvetesmetall eller? låter jäkla konstnärligt och bra i och med att mixen av musiken och sången är så jäkla speciell. Musiken blir som en tapet (i possitiv bemärkelse och i allra högsta grad en jäkla livfull sådan) där bakom typ inne på klubben med en jäkla tydlig skimrande Hihat som pockar på där framme tillsamans med sångaren som lubbar runt ute i foajén för att mana på folket att våga sig in. Jäkla surealistiskt och häftigt. Sånt här gillar jag.
Göran

ynot:

--- Citat från: pirateKING skrivet 09.03.2007, 15:22:21 ---Jag förstår mig inte på detta. Tycker det är många som gör låtar i samma stil som detta. Förstår det inte alls. Tycker det är.... annorlunda. Även fast framförandet är bra. Så är låten... annorlunda.

roligt att vi lirade bra  :D

--- Slut citat ---

Vallhagen:
Jag associerar faktiskt till Eva Dahlgren. På den gamla goda tiden när hon var svart och bäst. Hon var hårdast. Åsså blev jag sugen på att läsa om Kafkas Amerika.

Bra som fan.

dede:
Tummen upp Tony. Fattar inte hur vissa kan vara så produktiva B),
Trummorna var verkligen kanon. Enligt min smak skulle jag kunna tänka mig lite mer luft i mixen samtidigt som man skulle kunna trycka in ytterligare grejer (syntar t.ex :rolleyes: eller pilkör om du har lyssnat på de albumen. Ser fram mot nästa version.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion