Forum > Demolåtar

Vass fet ynot - mc amerika allt är nytt tillock med kalsongerna

<< < (2/11) > >>

ynot:
Geomgånde är sången lite laaaaaaam skall ta i lite mer i dag min fru besiktigar bilen..
Tackar för lyssning o att ni orkar :rolleyes:
Funkar röste så här högt tro
Emu...skall brughta till dem

postade igår kl sentsom fan det kommer nog ändras en del hopppas detta var ok på dennna avdelning annrs flytta denna till halvisar ...

ligger fel o så men här är den uppdaterade versionen med en högt mixad fru i http://vassmusic.com/songs/0308med%20mariany.mp3

Fidden:
Det var mycket välljudande trummor tycker jag!
Som vanligt när det gäller dig, så förstår jag inte låten. Kaotiskt, livligt och fladdrigt. Det krävs ett geni att bemästra kaos, och det geniet är inte jag, men det kan mycket väl vara du :)

tsmalmbe:
Jag saknar en tight bas. Nu är det komprimerat mellanregister (bra), och lite muller, men ingen direkt bas.

ynot:

--- Citat från: Fidden skrivet 09.03.2007, 12:34:07 ---Det var mycket välljudande trummor tycker jag!
Som vanligt när det gäller dig, så förstår jag inte låten. Kaotiskt, livligt och fladdrigt. Det krävs ett geni att bemästra kaos, och det geniet är inte jag, men det kan mycket väl vara du :)

--- Slut citat ---

roligt att trummorna föll i smaken har slitigt djur med dom ...hum svårt med trummor helt klart men man lär väll sig med tiden hoppas jag.
Kasoet kanske kan styrs upp lite men är jag med brukar det bli en del ...tack fär lyssningen..tony

ynot:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 09.03.2007, 12:35:08 ---Jag saknar en tight bas. Nu är det komprimerat mellanregister (bra), och lite muller, men ingen direkt bas.

--- Slut citat ---

mixade i lurar kan vara därför skall kolla detta.. Tackar    tnoy

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion