Forum > Demolåtar

Vass fet ynot - mc amerika allt är nytt tillock med kalsongerna

<< < (4/11) > >>

ynot:

--- Citat från: Vallhagen skrivet 10.03.2007, 01:26:37 ---Jag associerar faktiskt till Eva Dahlgren. På den gamla goda tiden när hon var svart och bäst. Hon var hårdast. Åsså blev jag sugen på att läsa om Kafkas Amerika.

Bra som fan.

--- Slut citat ---

läste den för 12 år sedan nu blev jag sugen på det oxå  tackat vallis

Vallhagen:

--- Citat från: ynot skrivet 10.03.2007, 01:34:54 ---
--- Citat från: Vallhagen skrivet 10.03.2007, 01:26:37 ---Jag associerar faktiskt till Eva Dahlgren. På den gamla goda tiden när hon var svart och bäst. Hon var hårdast. Åsså blev jag sugen på att läsa om Kafkas Amerika.

Bra som fan.

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

...vill påminna mig att den har ett lite otippat LYCKLIGT slut :P, men jag kan minnas fel..

ynot:

--- Citat från: Vallhagen skrivet 10.03.2007, 01:39:46 ---
--- Citat från: ynot skrivet 10.03.2007, 01:34:54 ---

Bra som fan.

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

...vill påminna mig att den har ett lite otippat LYCKLIGT slut :P, men jag kan minnas fel..

--- Slut citat ---

kommer mest ihåg resan över pölen o hans slit i uas ......men varför inte

skall uppdatera låten om 10 minuter
 om min uppkoppling kunde få tummen ur villsäga

Kill That Autotuner:
Lyssnar...

umhm...hmumm. Bra inledning ...

Ta ner hihaten. den är för briljant till den övriga ljudbilden (Mer skit på den) . Hm...oj va mycket cymbaler här  :ph34r:

Basgitarren tar inte tag i låten ordentligt, det låter som om basisten hakar på snarare än att ange riktning i en sånhär typ av låt. Måhända mixningen ?

En grej till : Vilket instrument ska vara drivande här ? Inte är det gitarren, basen eller vokalen. Trummisen är det . är det meningen ?

Det här är en låt som kan växa MYCKET på en bättre mixning. Det finns talang . Och det är en skön låt.

ynot:
fan att bo på landet ibland... år o da o få upp en låt <_<

tack för tankar  Kill That Autotuner
  hjåller med har lagt om guror o bas o sång o letar efter det dribande ...tack för lyssning o koments...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion