Forum > Demolåtar
mahan - ITS BEEN RAINING
mahan:
å det baaaaara öööööööööööööööööööööösser neeeeeeeeeeeeeeeeeer
h. johan
Bengan_gbg:
Skön låt och mestadels rikitigt bra sång! Kanske "slarvar" du dig igenom några ställen där det skevar lite onödigt mycket (med tanke på hur bra det är på resten). Tycker att basen får för stort utrymme, men allt är ju fråga om preferens. Hade ju hellre haft lite högre och elakare gitarrer (men det är jag det).
Rock on Mahan!
Larsson:
well johan..
gillar trummfillset i början,samt the weather man says partiet..
sköna stick åxo..snygg sång..distar lite ibland..men vaf-an det gör det för aretha franklin åxo :D
bra jobbat man!!
/Larsson
mahan:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 08.12.2007, 13:23:44 ---Skön låt och mestadels rikitigt bra sång! Kanske "slarvar" du dig igenom några ställen där det skevar lite onödigt mycket (med tanke på hur bra det är på resten). Tycker att basen får för stort utrymme, men allt är ju fråga om preferens. Hade ju hellre haft lite högre och elakare gitarrer (men det är jag det).
Rock on Mahan!
--- Slut citat ---
ON THE SPOT bENGAN, joHAN BRUKAR FAKTISKT SLARVA NÅR HAN SKA FÅ NÅT FORT FÄRDIGT :D :P
Kul detta med gurasounden, båb vill vässa o nån vill mjuka upp, kanske det jag åstadkommit är en kompromiss då eller.... ;)
Tackar för lyssning o kommentar! :)
h. johan
mahan:
--- Citat från: Larsson skrivet 08.12.2007, 18:02:00 ---well johan..
gillar trummfillset i början,samt the weather man says partiet..
sköna stick åxo..snygg sång..distar lite ibland..men vaf-an det gör det för aretha franklin åxo :D
bra jobbat man!!
/Larsson
--- Slut citat ---
Lyfter hatten o bugar!
kul när detaljer märks, :)
disten måste jag kolla upp, har inte märkt, kan du ungefär komma ihåg var det grymhetet sitter?
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida