Forum > Demolåtar
mahan - ITS BEEN RAINING
perrra:
haha... skitbra ! jag är som VAAAAANLIGT lika impad av dina jävla förbannade trummor du programmerar :wacko:
Blir ju knäpp i huvet. låter bättre än när jag spelade in livetrummor i studion sist ,... du får inte va så bra på det mahan! :) :)
Själva låten är riktigt häftig.. tycker alla guror är lagda störtskönt, allt passar in perfekt. tydlig snare också precis som jag tycker det ska vara i sånna här låtar ... sången passar oxo skitbra!
inget direkt att anmärka på !
/Perrra
mahan:
--- Citat från: perrra skrivet 10.12.2007, 11:45:46 ---haha... skitbra ! jag är som VAAAAANLIGT lika impad av dina jävla förbannade trummor du programmerar :wacko:
Blir ju knäpp i huvet. låter bättre än när jag spelade in livetrummor i studion sist ,... du får inte va så bra på det mahan! :) :)
Själva låten är riktigt häftig.. tycker alla guror är lagda störtskönt, allt passar in perfekt. tydlig snare också precis som jag tycker det ska vara i sånna här låtar ... sången passar oxo skitbra!
inget direkt att anmärka på !
/Perrra
--- Slut citat ---
Många tack Perrrra!
Har gått med tankar om att skaffa ett digitrumset, men troligtvis så blir resultatet någå bättre, kanske lika bra att fortsätta med programmering :D
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida