Forum > Färdiga produktioner
emser-comatose
emser:
Gammal låt i ny tappning.
Jag är faktiskt ganska nöjd med skräckintrot.
Nåväl, såga på.
/And
LÅTNAMN: comatose
ARTIST/GRUPP: emser
GENRE: pop/rock
LÅTLÄNGD: 5:27
KOMPOSITÖR: emser
PRODUCENT: emser
EV. MEDVERKANDE: emser
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
Wernborg:
Snygg produktion! Mycket härligt ljud på sången, smakfullt delay också. Gillar när basen tittar upp de övre registren som du gör ibland här. Bra låt också så jag har inte mycket såga egentligen. Skulle i så fall vara sången som i sig är bra, men du skulle lägga lika mycket krut på den som den känns att du gjort på resten av instrumenten. Vissa sura toner här och där och ibland nitar du inte dom direkt, jag vet att du kan.
Den här låten skulle jag velat ha skrivit. :rolleyes:
91:an:
Delar till fullo Wernborgs uppfattningangående produktion, sång och instrument! Sången tangerar på några ställen (hade jag inte hört din stämma tidigare så hade jag sagt skitbra sång, men i dina produktioner flyttas ribban upp några snäpp :)) Tjusigt outtro med flöjten.
karl:
har ju hört den förut och du tar verkligen ut svängarna i sången...gillar dina skumma reverb och telefonröster....vid 3:34 är det förbryllande snyggt tänk...gillar också mellotronflöjten i slutet...nice B) //:karl
Harmonica mike:
Tjena ems.
Drog igång motorsågen och förberedde mig för att fälla trädet..Insåg snabbt att det är slöseri med bensin,så jag stängde av.Jag tog fram fällkniven i stället,och skar av några kvistar som surade lite..Furan står rak och fin,några kvistar behöver bara lite beskärning så är den gran(n)
och fin!
Mvh
Skogsarbetarn
Harmonica mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida