Forum > Färdiga produktioner
emser-comatose
Tokai:
Måste säga att jag inte gillar låter så värst mycket, ganska tradig faktiskt. Tycker också ljudet är rätt hårt och lite pumpande. Däremot är produktionen bra liksom arret med många trevliga finesser. Sången är inget att klaga på som vanligt.
Varje gång jag lyssnar på en låt av emser slås jag av hur allt funkar som en helhet trots vissa brister ibland. Upplever det ibland som ett slutet system; det är näst intill omöjligt att försöka gå in och lägga på nåt eget instrument till hans låtar, (vilket man kan gör när man lyssnar och spelar till musik, gitarr t.ex) som om alla dörrar är stängda. Men det ska ganske inte ses som nåt negativt. Bara lite filosferande från min sida... -_-
equality:
Den här har jag hört förut och tycker den är närmast monumental. Skön, lite avig melodi och har du nånsin sjungit bättre än på den här?
Kenta K:
Jag gillar det! Jäkla snyggt intro. Ibland känns det som att sången inte riktigt håller. Du får liksom preeeeeeeeeeessa fram ljudet. Då blir det lite "gnälligt" i mina öron. Men produktion och låt är jätte bra! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida