Forum > Färdiga produktioner
Tant Fransa och Egghuvud - Koppången
Yllet:
Imponerande, det var andra gången detta året jag fick riktig julstämmning i kroppen. Den första var när barnen i skolan sjöng "Julen är här". Tänker inte kommentera ljudet då jag sitter på jobbet med små datorhögtalare, men stämningsfullt och (välproddat) är det allt, och det är väl det som räknas?
Tack för det
ynot:
ja fantastiskt bra helt enkelt.. vilken ton i rösten ..som en källa av renaste vatten som flyter fram o inte lämnar någon oberörd, musiken hur bra balanserad som helt .
hum, ja lysande..
tony
Ola:
mmmm.... julmys härligt och höra.
Dividend:
Intressant att ni väljer att låta sången vara på engelska, om det finns svensk text? Nåja, det är ju egentligen ganska ointressant, _låten_ har jag inte hört tidigare, varken på engelska och svenska. (Ingår den i något större sammanhang? Ni får skriva ihop en FAQ :) Däremot en hel del musikalinfluenser här, vilket jag trivs med.
Får väl lyssna några gånger till, känns mycket välarrangerat (tycker dock pianot låter lite "midi" på nåt ställe :S, liksom vissa stråkar, men har bara datorns inbyggda högtalare här att lyssna med så det är nog inte så). Kan ju återkomma med ev. synpunkter när jag lyssnat i riktiga lurar.
("större sammanhang" skulle vara en musikal då t ex :)
Larsson:
:wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida