Forum > Färdiga produktioner
Caroline & Max - Don't
Wernborg:
Detta funkar helt klart.
Ett par saker jag tänkte på:
gitarren får gärna spela tajtare och sänkas i volym, eller så är det sången som ska upp??
Sångerskan har en mycket bra röst, men jag önskar mig något tydligare artikulation. Det blir lätt lite odefinierat nu. Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Bra jobbat!!
max:
Tyckte det funkade rätt bra i refrängerna efter jag höjt sången lite nu. Jag la på en tube-dist på sången i refrängen för att sången skulle bli lite mjukare där, är det den som gör att det blir lite otydlig sång kanske? Finns det något bättre sätt att få sången lite mjukare?
Tack igen för kommentarerna!
Emulator:
oohh!
Jag gillar verkligen hennes röst mot den lite tyvärr för fjuniga bakgrunden ;) Tightare spel, och TJOCKA distmattor skulle jag efterlysa, ala evanescence...hur det nu stavas?
Jag tror att låten skulle vinna på en större kontrast mellan den ljusa sången och resten. mer tunggung!
annars, ypperligt!
Fidden:
Håller med emu om tyngre gitarrer, åtminstone i refrängen. Mangel ska det vara! :D
Föreslår dock att versen förblir lite light som nu, så att det blir bra kontrast.
equality:
Blondie som sagt och lite Tant Strul... Bäst är det när kraftgitarren drar på. Sången upp något. Bra låt men inte så originellt i denna urtrånga genre.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida