Forum > Demolåtar

Wernborg - Family Affair (cover) - Nu med 1up på stråk m.m.

<< < (3/7) > >>

Emulator:
sången tar sig ju. bra basar, snygga trumprogrammeringar tycker jag.

och gitarren är makalöst skönt spelad. Tyvärr är helheten mindre än summan av delarna, när du valt en av världens absolut tråkigaste låtar.

men klockrent gjort, helt klart :)

1up:
Svar om luddig stereobild: Ja, jag tycker det verkar så, ganska hårt panorerat?

Ena gitarren hörs nästan bara i ena luren, vid lyssning med hörlurar. Typ jämna ut det lite? Den inledande synthpaden skulle gärna få vara lite mer fokuserad i mitten även om den kan få virvla i stereobilden. Kanske är delayen på paden som far runt lite halvvilt? ;)

Jag tycker låten är skön! Refrängen kunde gärna få ha lite fler stämmor för att markera ett uppsving. Har aldrig hört låten förut så kanske spelar in. Hursom: Det funkiga är alltid rätt.  :wub:

ynot:
fan för snabb tappar allt driv som den aldrig hade.

nja urvalet gör nästkommande avkomma . enlig darwin

hoppas han har fel -..

tony

Wernborg:

--- Citat från: 1up skrivet 01.12.2007, 21:56:42 ---Svar om luddig stereobild: Ja, jag tycker det verkar så, ganska hårt panorerat?
Ena gitarren hörs nästan bara i ena luren, vid lyssning med hörlurar. Typ jämna ut det lite? Den inledande synthpaden skulle gärna få vara lite mer fokuserad i mitten även om den kan få virvla i stereobilden. Kanske är delayen på paden som far runt lite halvvilt? ;)
Jag tycker låten är skön! Refrängen kunde gärna få ha lite fler stämmor för att markera ett uppsving. Har aldrig hört låten förut så kanske spelar in. Hursom: Det funkiga är alltid rätt.  :wub:

--- Slut citat ---

Tack.  :wub:
Ska ratta lite till.

--- Citat från: ynot ---fan för snabb tappar allt driv som den aldrig hade.
nja urvalet gör nästkommande avkomma . enlig darwin
hoppas han har fel -..
tony
--- Slut citat ---

Allt driv som originalet aldrig hade.  :lol:
Det där med urval stämmer nog. Vi har våra toppar och dalar.  ;)

Fan - är jag utrotningshotad alltså. Dags att mutera då.

ynot:
japp :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion