Forum > Demolåtar

karl-pretend feat. maja

<< < (3/4) > >>

Emulator:
nå, hur som helst är det mycket känslor i denna. skulle kunna vara helt klar som sagt.

:)

karl:
:) har svårt att posta i färdiga...känns jobbigt... men kul att du tycker den funkar
--- Citat från: Emulator skrivet 22.11.2007, 00:59:36 ---nå, hur som helst är det mycket känslor i denna. skulle kunna vara helt klar som sagt.

:)

--- Slut citat ---

mahan:
Aaahh, vilken njutning igan av dig Karl! :)
I denna låt händer det saker o ting hela tiden, snyggt arr, håller låten flytande fast vi närmar oss 6 minuters längd. Lyssnat några ggr och sökt nånting att såga på. Låten som helhet blir bara bättre för varje gång, men en sak som känns lite utstickande nu är faktiskt trummorna, närmare sagt soundet. Dom blir helt bakom och baskaggens sound e så djupt att det pumpar hårt i öronen när jag lyssnar med lurar, och virveltrumman äts upp av det mäktiga låtsoundet. Så trummorna kunde ses över, men överlag så är låten skön att luta sig tillbaka på!

Snyggt jobbat igen en gång Karl! :)

h.  johan

karl:
tnx mahan....kul att du tycker den växer för varje lyssning....menar du trummorna i breaket?? eller över lag?

tnx  /  karl   B)

--- Citat från: mahan skrivet 22.11.2007, 18:39:10 ---Aaahh, vilken njutning igan av dig Karl! :)
I denna låt händer det saker o ting hela tiden, snyggt arr, håller låten flytande fast vi närmar oss 6 minuters längd. Lyssnat några ggr och sökt nånting att såga på. Låten som helhet blir bara bättre för varje gång, men en sak som känns lite utstickande nu är faktiskt trummorna, närmare sagt soundet. Dom blir helt bakom och baskaggens sound e så djupt att det pumpar hårt i öronen när jag lyssnar med lurar, och virveltrumman äts upp av det mäktiga låtsoundet. Så trummorna kunde ses över, men överlag så är låten skön att luta sig tillbaka på!

h.  johan

--- Slut citat ---

mahan:

--- Citat från: karl skrivet 22.11.2007, 19:54:17 ---tnx mahan....kul att du tycker den växer för varje lyssning....menar du trummorna i breaket?? eller över lag?

tnx  /  karl   B)

--- Citat från: mahan skrivet 22.11.2007, 18:39:10 ---Aaahh, vilken njutning igan av dig Karl! :)

h.  johan

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Överlag menar jag nog, där som dom spelar nästan allena så låter dom nästan ok, men sen tillsammans med resten av kompet känns dom diffusa. Min åsikt, kan vara smak o tycke här åxå! :D

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion