Jag får hålla med Rattlesnake i det mesta. Det här är det bästa jag hört från dig vilket betyder MYCKET bra. Ett ÄKTA piano skulle höja alla grejer du gör. Skaffa ett

Tack. Jag tycker inte att det är en av mina absolut bästa. Bra är den, men jag gör mycket mer avancerad musik än folk fattar just på KR, är mitt intryck..
Mest pop och rock, metal och sådanat... (Och det är inget fel med.)
Därför slänger jag nog bara upp visor och "filmmusik" här i fortsättning, och klassiska "avancerade" kompositioner på internationella forum
jag brukar låna ett piano av min hyresvärd, kul att spela på, en not E är rysligt falsk.
Satt och plinkade "byssan lull" (aldrig spelat den tidgiare) i tonart amoll, utan att hitta fel not en enda gång. Jag behöver inget piano

(Däremot hittade jag massa vackra fraser och melodier, som lät bra) Det behövs inget instrument, jag slängde mitt hinder för att komponera (ENORMT STÖRANDE!!!!!)
I orkestrering av symfoniorkestersaker, behövs ingen keyboard (de kan vara kvantiserade, utan att nån märker det). Soloinstrument behöver (har nu en jag kan låna) Och det är tur av ekonomiska skäl (Jobb.)