Funkar som det är tycker jag. Kommer säkert funka med sång också. Kanske bara liksom sjunga vad låten heter i sluten på nån av delarna. Lite som i Tequila. (Som inte är ett dugg lik denna, utan bara för visa på vad jag menar.)
Är inte alls kompis med gitarrsoundet på kompgitarren. Läste i nån tidigare tråd att du kör med pluggar. Det låter mer som en inte fullt så lyckad uppmikning av förstärkare. Vet inte om du vill förbättra/förändra soundet? Det är ju en smaksak. Vad sitter i signalkedjan?
Gott!
Hej och tack för kommentarerna.
Jo det blir nog inte så mycket sång - möjligen bara lite på vissa ställen som du och Spacetrucker är inne på. Tänker prova att sjunga själv (men det kommer naturligtvis att sänka hela låten för min sång suger

). Den versionen kommer nog aldrig att lägga upp på KR, tror jag.
Guran och basen är inte mickade alls utan, som vanligt, lajnade rakt in i ljudkortet. Där använder jag mig av pluggar för att påverka ljudet så som jag vill ha det. Så är mitt tillvägagångssätt med alla mina bidrag på KR (nästan

). I det här fallet är jag rätt nöjd med mitt ljud, men det är ju naturligtvis bara en smakssak.