Forum > Färdiga produktioner
djonas - Riffi Biffi
Fidden:
Tackar för denna. Kändes inte långtråkig en enda gång trots instrumentalt. Kändes som det Dream Theater som jag en gång blev kär i.
Otroligt skickligt.
equality:
Värsta avslappningsmusiken så här på söndagsförmidaggen :D. Alltid kul att lyssna på dina alster där noggrannhet och virtuositet är signum. Kan inte säga att jag berörs direkt och väntar på de lugnare mer melodiösa takter du brukar ha med och så även denna gång. Partiet mellan 02:20-43 är väldigt vackert och kanske förstärks detta genom att avsnitten innan och efter är så infernaliskt kulspruteaktiga. Också kul att lyssna på hur du varierar taktmässigt, e-vis baktakten 03:57-04:19. Ja så där kan man hålla på att analysera... Mixen och ljudkvaliteten är super.
Tufft, välsmort maskineri där Al Di Meola älskaren får sitt men för balansen skulle jag vilja ha ett mycket längre parti liknande 02:20-43. Dina fyrverkeripjäser skymmer himlen för mycket. :)
ynot:
förundrande bra lirat kan bli lite sterilt i denna genere men du fixar att hålla det på rätt sida.
gillar de indiska kompositionerna mer. Men detta är ju hur kompetent som helst.. bara bas trumme fingrets som kanske sluntigt lite...
tony
Dividend:
Fasen, detta är jäkligt bra (av det jag hört) av dig kanske det bästa ..... :rolleyes:
Fasen, vad innovativ du är här och var. (Allvarligt första 5 sek trodde jag det var standardmetal). Har inte tid nu och skriva en recension på stört, men denna läggs på mp3-spelaren.
Bra låt!^2
/Per
1up:
Ja du knäcker ju AC/DC där i introt för sjutton! Du är grym! :D
Tar med mig energi och inspiration efter någral lyssningar. Instämmer med DG att introt är vassast innan det blir lite tjockt med instrumenten. Jobba på! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida