Forum > Färdiga produktioner

Karl - Walking

<< < (3/5) > >>

Toby:
Fin låt att ta en promenad i regnet till. Gillar cellon, ger den rätta stämningen. Sedan trodde jag att jag kommit åt någon knapp för plötsligt dog låten. Den var alltså slut. Jag tycker också du sjunger för falskt på "the play was just inside of me". Man kan ju kalla det feeling men jag tycker det är lite synd när sången är bra annars. Detta är ju småsaker (förutom att få ihop ett bra slut) i en annars väldigt känslomässigt skön låt. Snyggt! :)

karl:
Yessongs....Jag förstår vad du menar.... och hade jag en cello skulle jag nog försöka att knäppa åtminstone  :rolleyes: och nu har jag ingen xylofon men önskar jag hade och inte särskilt mycket klipp men har väl glömt crossover eller vad det heter...kul att du tycker låten är jättebra....ska fixa till dynamiken...tnx

Burning...kul att fann det gripande och det är ömsesidigt när det gäller din musik...tnx själv B)

Toby...Ja, falsksång kan jag ta som uttryck ibland men visst kan jag rätta till det och fade:en på slutet blev aldrig någon fade :unsure: nice att du gilla iaf...tnx / karl

Pwayne:
Ka(r)las!!
Fin låt, skönt arr och ljudbild och fin-fin sång med sköna stämmor....MEN; en gammal synd, ett avhugget slut, ajjabajja!!
Men annars skitbra Karl! Skönt med cellon, även om en äkta naturligtvis varit bättre, fint gitarrkomp.
En av dina minst 20 klassiker!! :) :) :)

karl:
tnx pal....fade:en funkade inte men ska greja till det också samt lite mer nyanser i spelet...tnx

--- Citat från: Pwayne skrivet 07.03.2007, 22:06:10 ---Ka(r)las!!
Fin låt, skönt arr och ljudbild och fin-fin sång med sköna stämmor....MEN; en gammal synd, ett avhugget slut, ajjabajja!!
Men annars skitbra Karl! Skönt med cellon, även om en äkta naturligtvis varit bättre, fint gitarrkomp.
En av dina minst 20 klassiker!! :) :) :)

--- Slut citat ---

karl:
Ok lite falsksång och slutet fixat.... :unsure:

länken högst upp....

//: karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion