Forum > Färdiga produktioner
Karl - Walking
stensdotter:
Karl. Vilken skön röst du har! Påminns om det varje gång jag lyssnar på dina alster. Vi kanske skulle göra en duett någon gång? Vore kul. ^_^
Härlig stämning i låten. Ser promenaden i regnet.... Den här vill jag spara.
Enda kruxet, något abrupt slut, vad hände där?
karl:
tackar equality....nää...det blev fel på fade:en....och mixad i en hast , ska väl greja lite till...kul att du gillar F:et :rolleyes:ska dra ner cellon också...tnx för öronen
Wernborg...jag kan säker peta lite till med stråket och sången också och att det inte låter autentiskt gör mig inget....kul att du tycker låten är fin och vet inte om jag har kraften att tänka om arret till lite mer synth:igt...men bra ljud är ju bra ljud så det kanske skulle funka :rolleyes: B)tack för kritiken / karl
karl:
tackar stensdotter...du hann svara innan jag hunnit postat ovanstående...Ja , om låten är den rätta skulle en duett funka för mig( typ stormen river öppet hav) OBS: SKÄMT ;) nää...men det vore nice vid tillfälle, kul att du gillar stämningen....tnx / karl
--- Citat från: stensdotter skrivet 06.03.2007, 21:24:49 ---Karl. Vilken skön röst du har! Påminns om det varje gång jag lyssnar på dina alster. Vi kanske skulle göra en duett någon gång? Vore kul. ^_^
Härlig stämning i låten. Ser promenaden i regnet.... Den här vill jag spara.
Enda kruxet, något abrupt slut, vad hände där?
--- Slut citat ---
yessongs:
Jag behöver knappast förtydliga min ställning när det gäller riktiga instrument kontra vst-instrument, gör jag Karl? Det är inte noterna du säljer, utan själva musiken. Inte bara idén, utan också ljudet. Hursomhelst är låten -- som vanligt -- jättebra. Sången låter proffsig tycker jag. Jag menar "fame"-bra! ;) Gött gitarrlir dessutom. Tycker jag hör små klick ibland; har du klippt och klistrat mycket?
Burnin Sven:
Ja du karl fint som fan som vanligt, gripande med en väldig dramatik maffig helt enkelt. En får tacka för lyssningen
Göran
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida