Forum > Färdiga produktioner
Karl - Walking
karl:
LÅTNAMN: Walking
ARTIST/GRUPP: karl
GENRE: karl
LÅTLÄNGD:5:03
KOMPOSITÖR:karl
PRODUCENT:karl
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR:-07
FORMAT: mp3
LÄNK:WALKING
Ok...det blev en sad song och ganska akustisk....Tacksam för omdömen :rolleyes: :unsure:
Slutet fixat
//: karl
skivan:
Riktigt skön låt, kom på mig själv att bara sitta totalt inne i låten. :)
Det enda jag har att anmärka på är att volymen på instrumenten som har en tendens att ta över ibland när det är sång samtidigt och det blir då svårt att koncentrera sig på sången.
karl:
tnx skivan...får väl se över innan det går till pressning B) tack för dina öron och kul att du kom in i låten...../ karl :rolleyes:
equality:
Jättefin, gripande låt. Fin text. Harmonier, arr, framförande som vanligt kanon. Gilar särskilt F-durackodet på
be i "used to be". Fint hantverk i övrigt. Snyggt när du går upp en oktav på sången. Kontran för stark genomgående, hörs mest i början och då lyssnar jag i lurar som lurar bashörseln (ursäkta ofrivillig vits). Basen brukar genomgående vara starkare i monitorer
än i hörlurar väl? Du mixar väl i monitorer nu? Ett stillsamt oboesolo på instrumentalpartiet? Låten kan ju inte bara sluta så där heller!? :P
Wernborg:
Jättefint gitarrspel, verkligen snyggt. Stråkarna känns lite svajiga ibland, men misstänker att det är högst medvetet. Låter inte så autentiskt tycker jag. Pitchbend eller väldigt bred modulation??
Fin låt. Nu kanske jag svär i kyrkan, men va kul det skulle va att höra denna med enbart eller övervägande syntiga ljud istället för härmande ljud (och gitar) som nu. Lite blipp, blopp Adolphson & Falk med gitarr så.
Gott jobb. // W
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida