Forum > Färdiga produktioner
Mahan & Equality - Följas Åt
Harmonica mike:
JAAA!!!
Äntligen så kan jag säga att: FINAL MIXEN ÄR I HAMN!
Nu blir det save och raderande av de förra versionerna,nu heter låten Equalitys "Följas åt finalmix" i min mapp.
Det finns inte en gnutta jag skulle vilja att du rörde i denna.Nu lutar vi oss tillbaka och njuter av ett färdigt alster.Men nu börjar det svåra - att sälja in låten - så alla får höra den på radion!
ps.Jag såg ditt mess E,har lite tankar och ideer..ring mig nån kväll till veckan..
Mvh
Micael
tsmalmbe:
Jag vet inget jag skulle villa störa mig över. Nåja, alltid finns det nåt, men det blir så små detaljer eller stilistiska grejer att det inte är värt att nämna (soundet på bastrumman). Väl utfört, väl mixat. Bra dynamik.
idf:
--- Citat från: equality skrivet 09.03.2007, 11:55:30 ---
--- Citat från: idf skrivet 09.03.2007, 11:26:11 ---vart är då den bandlösa, huvudlösa nylonsträngade hohner basen då!?? :mellow:
;)
--- Slut citat ---
:lol:Det vore kul! Har du en sådan?
--- Slut citat ---
suck..
jag får väl skaffa det då!! :huh:
;)
stajo:
Tycker att i början känns bongosarna lite för distinkta jämfört med karaktären i din röst. Sedan när du senare i låten får lite mer styrka i rösten funkar det bra.
En väldigt stark melodi och text verkligen.
Du vet ju att jag gillar den :)
Har 6 versioner av den hemma, slutet hamnar på topp 3.
Om jag får önska mig något så skulle jag vilja ha en remix av vårens vindar, där du drar nytta av allt runt mixning du lärt dig.
/Staffan
/Staffan
Harmonica mike:
Hej E.
Vad är vårens vindar? Nåt som jag missat?
Är det så,så lägg upp den så får jag lyssna...
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida