Forum > Färdiga produktioner
Mahan & Equality - Följas Åt
equality:
emser: Absolut. Gillar båda! Tack Anders.
Wernborg: Åh din..din! :angry: :lol: Det är bra. Jag behövde komma ner på jorden och ge himlen lugn och ro. Allra tråkigast vore ju om ingen sa sin ärliga mening här. Nae det är nog en riktig party-killer. Ser musiken som en ursäkt för att få framföra en text än tvärtom. Här är allt konventionellt och tråkigt. Tänkte iaf att jag skulle gå till botten med en enda låt i mitt liv och få till ett så bra arr och mix som möjligt. Efter mycket uppmuntran och förslag från andra fick det bli den här. Som tur är är det ju inte den enda typen av musik jag sysslar med... :)
---------------------------------------------------------------------------------------------
NY VERSION högst upp, absolut sista skriket! Ändrad bas, guror och outtro. Inget mer kommer att ändras så nu MÅSTE alla vara nöjda! -_- :P :D
yessongs:
Låter bra i mina monitorer (som jag kan utan och innan). Jag é nöjd.
Emulator:
Snyggt och prydligt....låtyer som om den är köpt från en skiva.
Snarare än låt som man lyssnar på när man går upp 04:00 ute på ön för att åka hem och jobba, än som man lyssnar på annars...
man fick känslan av morgondimma och en mugg kaffe vid havet....!?
Avstår från att kommentera ljudet, sitter perfekt som det är.
Bra text också. Mycket bra förresten.
Mysig låt detta. Skulle funka på svensktoppen är jag säker på!
Vallhagen:
--- Citat från: equality skrivet 08.03.2007, 15:09:13 ---outtro
--- Slut citat ---
såja! ;)
Nu är i alla fall jag helt nöjd.
Egentligen är det värt att grubbla över varför det är bra. Du lirar på en tunn lina, där man åstadkommer världens tråkigaste musik om man trampar lite snett.
Men som sagt, det här är skitbra.
ynot:
Fan det svänger eq har du gått upp ett par bpm.
ljudbilden sitter fint i mina lurar.
Är det den ny guran som man hör där tro.
Som du kankse förstår är denna inte min vanliga lyssning... men bra musik är uppskattas alltid.. Sluter funkar bra tycker jag sköna panorerade guror,
Ett klart lyfft många pinnhål sedan jag hörde denna sist..
Allt väl Tony
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida