Forum > Demolåtar
EMU+1UP: Machine (we are all children of god)
Emulator:
ljud kan ta en till många ställen :)
Och visst, det är något av ett verk/musiktavla eller nåt mer än en top tre medhårsmusik :)
Knyter kanske an till cykelns låt där han frågar sig vad musik egentligen är ?
tack för lyssning tant :)
equality:
Blev först lite avskräckt av den långa låttiden men blev som en behaglig tågresa underhand och mer och mer meditativt om än kryddat med emu:s små kusligheter här och där. Tycker det hänger ihop på ett helgjutet sätt och de olika rösterna funkar hur bra som helst, likaså övergångarna. Platsar i mp3:an med lyssning i horisontalläge och de ljusblå vända mot stjärnhimlen. Imponerande konstnärlig och hantverksmässig komposition, eller ljudkonstverk kanske är korrektare.
Emulator:
tack för de orden eq :wub:
dede:
Hmm, jag är väl inte på bästa humör-----men det får bli ett nja.
Jag upplever att jag har hyllmeters med Gong, Havkwind skivor som kör samma koncept. Dom är inte heller bra. Ursäkta surmagen, jag vet/hör att du är mer begåvad än mig. B)
Emulator:
:)
Lugna puckar! Du lyssnade ju iallafall :) Jag har nog inte hört något av det du nämner faktiskt, och jag kanske bör låta bli att lyssna så jag får fortsätta att tro att det är åtminstone lite eget :lol:
Tycker iallafall det är bra när någon kommenterar fast man inte gillar, det behövs ju det med.
tack för 11 minuter av din kväll iallafall ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida