Forum > Demolåtar
equality - Stigar 6
equality:
Johan: Ytterligare en osviklig forumkritiker... ^_^ Imponerande! Jo håller med dig om nivån på sången den råkade förbli örörd i gårdagsnattens sena timme. Hörde det sen i mp3:an idag men inte orkat ändra igen. Skall väl ner en 2 - 3 dB! Texten är egen. En stor inspirationskälla är Ola Magnell. Lyssna på honom! Höstkänning, Sångerna Vrenskas, Vällingklockan, Ungmön dansar... mästerverk allihop.
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 13.12.2007, 01:56:44 ---Johan: Ytterligare en osviklig forumkritiker... ^_^ Imponerande! Jo håller med dig om nivån på sången den råkade förbli örörd i gårdagsnattens sena timme. Hörde det sen i mp3:an idag men inte orkat ändra igen. Skall väl ner en 2 - 3 dB! Texten är egen. En stor inspirationskälla är Ola Magnell. Lyssna på honom! Höstkänning, Sångerna Vrenskas, Vällingklockan, Ungmön dansar... mästerverk allihop.
--- Slut citat ---
Va kan jag mera säga, jag är slagen o såld!
En sån fin egen låt med en sån fin egen text :wub:
h. johan
equality:
--- Citat från: mahan skrivet 13.12.2007, 01:40:32 ---...Om du ännu vill eller tänker skruva så skulle sången kunna tas ner aningen...
--- Slut citat ---
Fixat nu. Tnx Johan! http://www.box.net/shared/tjym77hd6e
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 13.12.2007, 23:36:26 ---
--- Citat från: mahan skrivet 13.12.2007, 01:40:32 ---...Om du ännu vill eller tänker skruva så skulle sången kunna tas ner aningen...
--- Slut citat ---
Fixat nu. Tnx Johan! http://www.box.net/shared/tjym77hd6e
--- Slut citat ---
Jaaavisst!
Nu måste du få den uppspikad på <färdiga sidan> och fort, innan nån kommer med nån demolerande ideér :lol:
Nu sätter jag in den på min HD på EQ:s avdelning.
och inväntar spända på följande.... :)
Mycket gar du jobbat med den men resultatet blev fantastiskt! :)
h. johan
Emulator:
nu sitter den verkligen som gjutet. Hela alltet andas trovärdighet, känsla och nerv.
Uttrycket i sången och gitarrspelet och andra melodiska stämmor bakom fungerar verkligen bra.
Strängljudet i inledningen och senare låter verkligen helt rätt.
En svensk klassiker, bara tillräckligt många finge höra den.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida