Forum > Demolåtar

mahan - NETWORK ROMANCE v4

<< < (6/7) > >>

Harmonica mike:
NETWORK ROMANCE  v4..

Trodde du hade köpt dig en v4:a..när jag läste trådhuvudet.. :lol:

Seriöst då: Blås riktigt nice! Passar grymt i låten härligt! Sången låter riktigt bra,liksom det övriga..Vad skall jag såga? Vette fanken..Jag blir tvungen att ge dig klart godkänt,även om det tar emot..Du levererar ju bara kanon mixar med utmärkt lir numera,och detta är inget undantag.
Mycket skönt sväng i denna,signerat Johan,med en del spetsfundigheter i det musikaliska arret.

GRYMT SLUT!! Gillade sång uttrycket där - kanon avslutning på låten!

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.11.2007, 00:23:12 ---NETWORK ROMANCE  v4..

Trodde du hade köpt dig en v4:a..när jag läste trådhuvudet.. :lol:

Seriöst då: Blås riktigt nice! Passar grymt i låten härligt! Sången låter riktigt bra,liksom det övriga..Vad skall jag såga? Vette fanken..Jag blir tvungen att ge dig klart godkänt,även om det tar emot..Du levererar ju bara kanon mixar med utmärkt lir numera,och detta är inget undantag.
Mycket skönt sväng i denna,signerat Johan,med en del spetsfundigheter i det musikaliska arret.

GRYMT SLUT!! Gillade sång uttrycket där - kanon avslutning på låten!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

HA ha, köper jag nåt ska den ha minst V8! :D
Svårt att såga omsågen har skurit, tyckte jag läste nånstans en sån notis, men okei, det e kul att det gillas. Är nog lite fundersam med blåsningen, låter nog väldigt....billigt. Spetsfundighet är ett nytt ord för mig och jag hoppas det sprudlar av positivität! :lol:
Slutet gott allting gott stämmer inte riktigt, men jag tycker faktiskt åxå att slutklämmen sitter!

Takk för lyssningen o comment! :)

h.  johan

equality:
Tjusigt så in i bängen! Köper rockabillyn helt och fullt. Körerna är svinbra. Sången funkar bra. Schysst blås. Skoj och uppfriskande, bra jobbat!

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 14.11.2007, 00:58:35 ---Tjusigt så in i bängen! Köper rockabillyn helt och fullt. Körerna är svinbra. Sången funkar bra. Schysst blås. Skoj och uppfriskande, bra jobbat!

--- Slut citat ---

Jahapp, börjar ju själv åxå småningom inse att denna låt måste ha nåt gott i sig eftersom folk tycks gilla! Och inte ens EQ har nåt att såga på. JAg blir ju helt ordlös med såna kommentarer :rolleyes: OCh tillåme blåsningen får grönt här. KAn ju inte annat än tacka å ta emot! :)

Lite annorlunda igen, i misstag men vad gör det bara det säljer!

Takk för skön feedback EQ! :)

h.  johan

dede:
Bästa lyssningen ikväll! Fantasi och tradition. Om det är något det inte gör, tyvärr, så är det svänger. :mellow:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion