Forum > Demolåtar

Stajo: nu är himlen blå

<< < (4/5) > >>

karl:
är villig att hålla med DG på trumpunkten att skippa dom... tror man kan få ett flow i denna ändå.
stråkarna i bakgrunden är suveräna...kan behövas en rörligare bas oavsett trummornas öde och en female vox på denna och du är verkligen hemma....lägg en bra kör på också

/  karl   :rolleyes: B)

stajo:

--- Citat från: karl skrivet 19.11.2007, 08:43:23 ---är villig att hålla med DG på trumpunkten att skippa dom... tror man kan få ett flow i denna ändå.
stråkarna i bakgrunden är suveräna...kan behövas en rörligare bas oavsett trummornas öde och en female vox på denna och du är verkligen hemma....lägg en bra kör på också

/  karl   :rolleyes: B)

--- Slut citat ---

mm jag är också tveksam till trummorna, om jag följer ert råd så slipper jag ju meka med fillsen :). Basen, ja egentligen borde det väl vara en levande bas så att säga, behärskar ju inte detta instrument. Hoppas på en female ja. Gott att du gillar stråken, samtidigt börjar jag snart tröttna på mitt sätt att sätta ihop låtarna. Får liksom inte till något riktigt gung. Tack för komments
:)

SYNTH:
Visst är det Ted Gärdestad över det något! Jag gillade låten önskade att jag kom ur målbrottet och kunde sjunga som du staffan. :D ;)

edit. Blev fel namn. :ph34r:

stajo:

--- Citat från: SYNTH skrivet 20.11.2007, 23:45:32 ---Visst är det Ted Gärdestad över det något! Jag gillade låten önskade att jag kom ur målbrottet och kunde sjunga som du stefan. :D ;)

--- Slut citat ---

Stefan jag får alltid heta Stefan... Höjden nåddes när jag på en matchlista hette Stefan Jansson (totalt fel efternamn), ingen i klubben visste vem han var...

Tycker du skall ha högre mål än så  :D, nu vet jag inte hur gammal du är men normalt så kommer de flesta ur målbrottet någon gång så ta det lugnt och tänk istället hur många fantastiska år du har framför dig som jag har bakom mig  ;).

Tack för komments
/Staffan

SYNTH:

--- Citat från: stajo skrivet 21.11.2007, 20:38:31 ---
--- Citat från: SYNTH skrivet 20.11.2007, 23:45:32 ---Visst är det Ted Gärdestad över det något! Jag gillade låten önskade att jag kom ur målbrottet och kunde sjunga som du stefan. :D ;)

--- Slut citat ---

Stefan jag får alltid heta Stefan... Höjden nåddes när jag på en matchlista hette Stefan Jansson (totalt fel efternamn), ingen i klubben visste vem han var...

Tycker du skall ha högre mål än så  :D, nu vet jag inte hur gammal du är men normalt så kommer de flesta ur målbrottet någon gång så ta det lugnt och tänk istället hur många fantastiska år du har framför dig som jag har bakom mig  ;).

Tack för komments
/Staffan

--- Slut citat ---

Hej staffan ursäkta! får var lite mer vaken när man skriver namn men nu är det rätt i alla fall. :D
Är bara 49år med barnasinnet i behåll och lite glömsk men det får man räkna med när man bli äldre.  ;)  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion