0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja det är inte mycket kommentarer nu för tiden men folk verkar ju lyssna i alla fall. Jag har endast lyssnat på version två men kan konstatera att det låter som bröderna brothers ni har ett eget sound som emanerar från 80-talets Rågsved och det gör ni bra. Nuförtiden behöver man ingen licens förresten allt går på skatten. Och fasen vet varför den statliga myndigheten finns kvar där uppe i Haparanda.
Citat från: Eddi skrivet 20.06.2019, 02:26:35Ja det är inte mycket kommentarer nu för tiden men folk verkar ju lyssna i alla fall. Jag har endast lyssnat på version två men kan konstatera att det låter som bröderna brothers ni har ett eget sound som emanerar från 80-talets Rågsved och det gör ni bra. Nuförtiden behöver man ingen licens förresten allt går på skatten. Och fasen vet varför den statliga myndigheten finns kvar där uppe i Haparanda. Tack för din komment - jo vi låter som vi låter och du låter som du - vi alla har våra stilar.Blir det inga kommentarer framöver på mina och andras alster så tar jag mig nog en funderare på att skippa detta - lägga min tid på annat håll?? vi får se./G