Forum > Färdiga produktioner

tsmalmbe - The Book of the Dead

<< < (3/7) > >>

tsmalmbe:

--- Citat från: djonas skrivet 26.02.2007, 03:37:35 ---Edit: slutet är riktigt nice. :)

--- Slut citat ---

Jag antar att "edit" betyder att det tog en hel del tid att komma till slutet :) Så vill det bli, långt och invecklat.

djonas:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 26.02.2007, 14:10:12 ---
--- Citat från: djonas skrivet 26.02.2007, 03:37:35 ---Edit: slutet är riktigt nice. :)

--- Slut citat ---

Jag antar att "edit" betyder att det tog en hel del tid att komma till slutet :) Så vill det bli, långt och invecklat.

--- Slut citat ---
Haha yes exakt. :D

Dividend:
Som redan konstaterats så är detta en bra låt ;). Alltså jävligt bra. MEN något jag är väldigt känslig för är detta:
Du har en bra sångröst, men det svengelska uttalet på sina ställen. Varför inte sjunga på svenska? :)
De dödas bok, låter lika coolt på svenska som på engelska....

tsmalmbe:
Det får bära eller brista, men på svenska sjunger jag inte. Jag försöker utveckla uttal. Vill nån specifiera exakt var (eller överallt?) det är väldigt tokigt?

Pwayne:
Lite för mycket 80-tals reverb och virvel för min smak men vad fan det kan man väl överleva. Sången kanske inte är fantastisk men så illa är det inte, släpp loss lite mer bara. Och partiet efter 1:48 är riktigt bra...och så är det kul med det oförutsägbara arret!
Helt Ok, skall bli kul att se vad du mer har att erbjuda oss framgent!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion