Forum > Demolåtar
CHROME: Surreal pt I ver 5 080703 <---ny version med gitarrer
david.roennlund:
lyssnat igenom v4 några gånger nu.
Åsa gör verkligen ett superbt jobb på denna :)
kontrasten mellan din viskvers till hennes melodiösa refräng är prima!
snyggt att du ligger kvar under i refrängen, men ibland ligger ni lite för mycket i ofas.
baklängescymbalen är klart bättre än pubertetsbanket :D
skulle kanske önska mig ett tidigare byte, men håller med om att det är rysligt svårt att säga...
ska bli spännande att se hur gitarrerna funkar :)
som jag sa förut så skiljer denna sig rätt mycket från de två andra i den sureala trilogin, men passar ändå fint in.
vid ca 2:40 när versen kommer igång igen efter ref. så känns det lite konstigt när kompet kommer igång, nog mest trummorna...
//D
Emulator:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 06.01.2008, 03:17:57 ---lyssnat igenom v4 några gånger nu.
Åsa gör verkligen ett superbt jobb på denna :)
kontrasten mellan din viskvers till hennes melodiösa refräng är prima!
snyggt att du ligger kvar under i refrängen, men ibland ligger ni lite för mycket i ofas.
baklängescymbalen är klart bättre än pubertetsbanket :D
skulle kanske önska mig ett tidigare byte, men håller med om att det är rysligt svårt att säga...
ska bli spännande att se hur gitarrerna funkar :)
som jag sa förut så skiljer denna sig rätt mycket från de två andra i den sureala trilogin, men passar ändå fint in.
vid ca 2:40 när versen kommer igång igen efter ref. så känns det lite konstigt när kompet kommer igång, nog mest trummorna...
//D
--- Slut citat ---
Tack f;r fin kommentar och bra kritik!
Ni lagg[rdsk;r skall fram för att ersätta dagens bröl. Ofta när jag sjunger något som skall sjungas av andra så blir det sådär lite halvdant....skall spåret ligga kvar så blir det sedvanligt 243 tagningar. ::):) Så jag håller med dig där, för mycket ofas!
Tidigare in med refräng...ja, ni är ni två :) någon från tidigare version också minns jag. klippa klistra och kolla då!
kul att cymbalen uppskattas :)
2:40....måste jag kolla får vi se vad jag missat !
tack david!
Dividend:
Snyggt. Ser barn som dansar :D
Eller inte :blink:
Mörk historia och en skön lyssning!
Emulator:
Tack divi. :)
Åsa:
Det börjar dra sig mot en ny mix av den här snart, lite mer ska till... är det nåt att tänka på, tips? Jag hör ju gärna nåt om sången, mixen på den, i övrigt?
Kan ju dyka upp nya ideér när man lyssnar på en låt igen efter ett tag :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida