Forum > Demolåtar

CHROME: Surreal pt I ver 5 080703 <---ny version med gitarrer

<< < (10/16) > >>

Emulator:
Tjopp!

Nu skall surreal-låtarna bli klara. Meckat nytt utro i väntan på wernborgs gura, och denna gång blev sången för lång...

tanken är att surrel pt 1, Meltdown (surreal pt II) och Reflection (Surreal pt III) skall bilda nån enhet..därför användar jag lite samplat åsa från meltdown i denna...som ett tecken på nästa låt lite.

Så. hur fungerar nya utrot där mister W skall få balla ur med gitarr? :)

Version 080629_1

Wernborg:
Nu så.

Ska bli kul att balla ur också.
Coming up ikväll förhoppningsvis.

:)

Kornstad:
Oj, vad skall jag säga...?  Kommer inte på något bättre än "fan vad grymt!"
Det har var ju bara så ruskigt härligt mörkt och skrämmande, med suverän puls i trummorna och stämningen i musiken förstärker texten perfekt.

Ende som jag kan säga något alls om som skall ändras är det som du redan sagt själv....upp med "sången"!!

åhh vad gött!  Skall hålla koll efter versionen med höjd sång.

Emulator:
oj!

tack!

Känns verkligen kul att det fungerar som en helhet. Sången skall som sagt upp, och sen skall jag mixa in grymma gitarrfiler jag fått av wernborg.

Denna låt är faktiskt del ett i en trilogi (hum..blir nog två små korta instrumentala till).
"surreal"
"Meltdown (surreal pt II)"
"Reflection (surreal pt III).

vi har försökt få ihop nån slags enhet i sound, känsla och budskap. kanske lyckas vi med det, känns bra iallafall :)

tack för att du lyssnade och för en fin kommentar!

Emulator:
Så. gitarrer från lindome har landat. suttit och lekt lite med dem, och mixat mig dum.

inte riktigt kallrt, men jag behöver vägledning :( visst ligger gitarrer lågt nu ? Min visksång känns tillklantad också :(

nå. fram med klingorna nu. :)

www.bwmusic.se/Kontrollrummet/surreal080703.mp3

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion