Forum > Demolåtar

CHROME: Surreal pt I ver 5 080703 <---ny version med gitarrer

<< < (8/16) > >>

Emulator:
så bra :)   Då kan jag möjligen börja lite på mina öron i lurarna, nu är ni två som tycker det låter bra ;)

Åsa:

--- Citat från: Emulator skrivet 05.01.2008, 16:27:58 ---så bra :)   Då kan jag möjligen börja lite på mina öron i lurarna, nu är ni två som tycker det låter bra ;)

--- Slut citat ---

tänk vad ett litet hatat reverb kan göra  ;)

Emulator:
***det funkade visst med reverb åsa ;) 1-0 till dig då :D ***

jag ber verkligen om ursäkt för detta spammande, men en ny version finns här o i första  :blink:

meckat med min sång och petat in en baklängescymbal istället för det....tja..pubertala  :rolleyes: som va tidigare innan sista refräng.

Skämt åsido, det blev aldrig mer än en skiss. jag låter mer nu också.

Om någon orkar lyssna mer ;)

Version 4

equality:
Lyssnar på version fyra. Wow, när Åsa bryter in... Skitsnyggt! Annars är du ju helt på mammas elektronika-gata. Jätteimponerad hur du lyckas kombinera "domedagsversen" med  den eleganta refrängen. Möjligen skulle önska brytet liite tidigare men det är en smaksak och du kan tusen ggr mer om denna genre än jag och det är dessutom din låt.  :)

Emulator:

--- Citat från: equality skrivet 06.01.2008, 01:04:13 ---Lyssnar på version fyra. Wow, när Åsa bryter in... Skitsnyggt! Annars är du ju helt på mammas elektronika-gata. Jätteimponerad hur du lyckas kombinera "domedagsversen" med  den eleganta refrängen. Möjligen skulle önska brytet liite tidigare men det är en smaksak och du kan tusen ggr mer om denna genre än jag och det är dessutom din låt.  :)

--- Slut citat ---

det är det som är utmaningen, att få ihop märkt och ljust på ett bra sätt, och här känns det som vi lyckas rätt bra!

Bytet skulle ju kunna komma in betydligt tidigare...fast man vill ju ha med en mass akosj innan oxo...så vi får se hur nästa generation med gitarrer på fungerar.

tack  ska du ha och god fortsättning!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion