Forum > Demolåtar
CHROME: Surreal pt I ver 5 080703 <---ny version med gitarrer
Emulator:
äsch, missat att kommentera din kommentar! <_< Beror nog att jag samtidigt skrev till cykeln :D
nå, tackar för dina ord! "klockan" är nog pinsamt nog bara lite delayslask från att jag drog kabeln över nåt här i "studion". Men du har fanken rätt, det aksll användas!
:) tack för tipset :D och lyssningen!
/Tomas
equality:
Du är verkligen stämningarnas mästare! Skitbra! Texten är minst sagt fyndig också. Förtätat är väl det minsta man kan säga. Inte direkt barnkalasmusik :D.
Det är väldigt tjusigt med övergången till dur i refrängen. Låter ju klar i mina öron men guror och Fransas röst kan säkert förgylla den ytterlgare. Bra jobbat!
ynot:
sitter på valand o mac surfar kan inte lyssna :(
längtar hem till min dator .. skall bli roligt o höra ..
tony
Emulator:
--- Citat från: equality skrivet 11.11.2007, 12:54:12 ---Du är verkligen stämningarnas mästare! Skitbra! Texten är minst sagt fyndig också. Förtätat är väl det minsta man kan säga. Inte direkt barnkalasmusik :D.
Det är väldigt tjusigt med övergången till dur i refrängen. Låter ju klar i mina öron men guror och Fransas röst kan säkert förgylla den ytterlgare. Bra jobbat!
--- Slut citat ---
tack och bock för det eq ! Som sagt, förmodligen inget barnen dansar till på kalasen. :)
Känns jättekul att få dylika omdömen, tack!
Harmonica mike:
Lyssnat och commentat.
Bra! Saknar tryck i en extra pipa.Kraft full sång på detta stundtals skulle nog lyfta låten som komplement mot viskningarna..Tant Fransa,where are ya?
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida