Forum > Demolåtar

CHROME: Surreal pt I ver 5 080703 <---ny version med gitarrer

<< < (2/16) > >>

Emulator:
fan, måste kolla vilka du menar :D

Emulator:
jävlar. du har nopg rätt. trots handknack så är det väldigt standardpresetaktigt :(

återkommer väl då med nya trummor :)

stajo:
Härlig mystik i denna. Ljudbilden funkar mkt bra tycker jag, trummorna retar jag mig inte alls på men jag är ju inte så erfaren kring electronica :).
Spontant tycker jag det var lite lång färdsträcka fram till första refrängen, men när den kommer så lyfter låten verkligen.
Tycker rösten låter lite dom david gahan på något sätt, funkar väldigt bra. Skall den ligga kvar och fransa komma på stämmor då?
Kan nog ge ett ytterligare skimmer över låten. Häftigt med arpeggion i slutet, har själv aldrig använt mig av det.
Sa jag det? alltså att refrängen är en hit!

Emulator:
Kanske är lite långt till reffen. behöver nog antingen kortas, eller hända mer?

david ghan :) hihi, känns som man stod framför spegeln och försöker låte dm ;) haha :D nej, men rösten kanske ligger kvar elelr tas om efter fransa, vet inte riktigt.

Det är faktiskt inte en arpeggio, det är helt vanlig plippeliploppspela :)

fanken va kul att du gillar refrängen :D

tack för lyssningen!

mahan:

--- Citat från: mahan skrivet 10.11.2007, 16:52:38 ---Tjohej!
Jäkla snyggt arrat, ljudbilden e fin o bred, likeit!
Och extra poäng ger jag är rytmsektionen, med olika varianter på soundsidan och snyggt programmerat åxå.
Detta låter obehagligt färdigt, men nåt skulle det hända med den ännu om jag förstod rätt.

Klockans tickning under första sekunden kunde förstärkas, delayas och låta följa med i hela intron och varför inte sticka in den i nån passlig break eller i outrot! :)

h.   johan

--- Slut citat ---

Hur ska det gå för lilla introklockan? Är den redan utdömd eller får den hänga med? :unsure:

h.    johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion