Forum > Demolåtar
CHROME: Surreal pt I ver 5 080703 <---ny version med gitarrer
Burnin Sven:
Helt enkelt skitbra men sången måste upp ganska mycket, en duett vore riktigt häftig på den här typ manligt + kvinnligt perspektiv eller hur man ska uttrycka det. Trummorna tycker jag är helt rätt kanske lite större rum på dom bara så dom liksom binder ihop det totala soundet men spelet och ljuden är precis som det ska vara. Soundet på trummorna bidrar med det där speciella som binder samman elektronika stuket på den här låten med en mer verklighetsanknuten "traditionell" ljudbild, kort sagt en mycket bra mix av experimentellt och traditionellt. Ja lite åt hållet "don´t´fix what´s not broken" på Swengelska :D
Göran
Emulator:
Hmike: Ja verkligen, får väl shapea upp mig lite oxo, men fransas röst kommer lyfta refrängen japp :) Kanske lite ornamenteringar oxo i verserna. tack för lyssning ! :)
BSven: Motstämmor vore kanske något? Kul att du gillar trummorna, men jag fick nog lite eld i bakem och testar med en annan uppsättning, eller snarare lite annorlund effektkedjor.
Suger åt mig som en svamp om kommentar ang experimentellt/traditionelt, för det strävar jag efter :wub:
Tack för lyssning och kommentar!
ynot:
Mycket mycket roligt o höra verligen skitbra tompa
texten underbar dynamiken som en bra thriller hoppas fransen kan få till lite kör på reffen så sitter den fint den med
du början ju sjunga som fan oxå :) pratsången wonderlilisch . tummerna uppåt..
'tony
Emulator:
oj!
Tackar för de orden mannen! Jag tror oxo på refrängfransa :)
visst blir väl sången bättre med övning :) En bit kvar dock, men vafanken, de e ju så kul att gå loss bakom en mik :)
tack för fina ord och ett par öron från vargön!
Fidden:
Det ligger en lite halvbasig slinga i bakgrunden ibland, satt och väntade på att den skulle bli en helbasig, tung och tokfet basgång. Det hade kunnat bli riktigt gött. Fast jag vet inte :)
Det är iallafall där jag tycker att det fattas något, på basplatsen. I övrigt tycker jag det låter kalas.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida