Forum > Färdiga produktioner
1up & Dividend - Julvisa Snö
Dividend:
JA, jag har ju gjort det. Sjung naturligt, inte så att du låter som en ... öh hrmm läbbig gubbe eller vad det är för nåt.... sorry jag gillar texten, men inte hur du sjunger här. Bliv icke stött i onödan nu..
1up:
--- Citat från: Dividend skrivet 19.11.2007, 12:56:44 ---JA, jag har ju gjort det. Sjung naturligt, inte så att du låter som en ... öh hrmm läbbig gubbe eller vad det är för nåt.... sorry jag gillar texten, men inte hur du sjunger här. Bliv icke stött i onödan nu..
--- Slut citat ---
Tja, i onödan vore om det inte sagt något onödigt. Tycker det räcker att säga att det tyvärr inte går hem hos stallet. Behöver inte göra målande beskrivningar kring varför. Hjälper knappast att skapa motivation till ny sånginsats.
Dividend:
Ok. Nu slutar vi bråka, och sansar oss. ;)
MSN? lite knasigt att sitta på forumet och snacka ;)
tsmalmbe:
Dundrigt botten, grötar sig. Det söks säkert baskraft, men nu blir det grötkraftigt. De-esser på sången, och lite mera kompressor. Sökes säkert flummighet, men nu blir vissa ord så svåra att höra att det stör, på fel sätt.
1up:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 19.11.2007, 15:42:14 ---Dundrigt botten, grötar sig. Det söks säkert baskraft, men nu blir det grötkraftigt. De-esser på sången, och lite mera kompressor. Sökes säkert flummighet, men nu blir vissa ord så svåra att höra att det stör, på fel sätt.
--- Slut citat ---
Ja, oki.
Bottens gröt får vi försöka äta upp och därmed reducera. Undrar om vi hittar en mandel däri?
Lite mer komp. på sång, ok. Ny tagning på sången att vänta.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida