Forum > Färdiga produktioner
Burnin Sven - Hej Hej
Burnin Sven:
--- Citat från: Tokai skrivet 07.11.2007, 18:29:52 ---Trodde du inte höll på med detta.
--- Slut citat ---
:D en får kavla upp ärmarna vet du och ner märom i det nitty gritty :D och bryta ny väg ibland :D
Bara skojar lite tack ska du ha ser fram emot att få höra det som du kommer att överaska oss med.
Göran
cykeln:
Du kommer långt med bra ljud, lustfyllt lekande, lite mekande och en låda distans.
Kul att lyssna på och bra med vidgade vyer.
Kanske skulle gå att lägga en melodi ovanpå framförd av mekaniska robotröster. Typ We are the robots.
stajo:
Har inga direkta åsikter jag bara sitter och gapar ;)
Du visar upp nya sidor varje gång. Antar att det är kul att testa nytt en annan har hittat ett fack och tänkte köra på där i all framtid :).
De är en hel del loopar jag gillar samtidigt som det finns en del som jag tycker återkommer för ofta som tex den som börjar väldigt högt och går neråt...hm.
Härligt när ljudet går från ena sidan till andra.
Tycker du har lyckats bra i den här genren, jag skulle inte höra någon direkt skillnad, fast jag lyssnar ju knappt aldrig mer än det man tvingas på.
Ha det gott
/Staffan
Emulator:
SHIT!
Förutom ett par grejjor som känns lite standard (nåt ptschiiiiii-ljud) så är ju detta för bövelen genialiskt :D
gillar det skarpt.
Avis på folk som kan hoppa mellan olika stilar hur som helst ;)
Burnin Sven:
Tack ska ni ha det var skoj att det uppskattas jag tänkte nästan att nu får jag väl på pälsen av dom som sysslar lite mera seriöst med elektronisk musik men jag kunde inte låta bli :D . Have it really good as we say in Sweden.
Göran
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida