Forum > Färdiga produktioner

Burnin Sven - Hej Hej

(1/4) > >>

Burnin Sven:
Det var skoj att göra den här lite förpubertalt så där  :D
Några djupare analyser kanske inte behövs här men njut så länge det varar och om det går :D. Det ska vara lite mono i den här gengren faktiskt så det som åker omkring i panoreringarna får plats.
Göran

LÅTNAMN:             Hej hej
ARTIST/GRUPP:      Burnin Sven
GENRE:                 Tacos Electronica
LÅTLÄNGD:            ca. 2,5 min
KOMPOSITÖR:        Göran
TEXT:                   Melica
EV. MEDVERKANDE: Acid loopar och Melica
INSPELNINGSÅR:     2000-2006
FORMAT:               mp3

Hej hej
  lo-fi URL:   http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=5944479&q=lo
  hi-fi URL:   http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=5944479&q=hi

mahan:
Nå men hej hej på dej BS

Väldigt rytmisk o påverkande kanske gymsalsmusik, omöjligt att sitta helt still. Inga djupgående analyser men trummorna skulle jag vara färdig att vässa lite, eller åtmisnståne skruva upp volymen på dom.
Annars e detta en grymt snyggt arrad o lirad låt, me like it! :)

h.   johan

Dividend:
Lyssnar i min bärbaras högtalare men det låter.... förpubertalt, dock jäkligt intressant, och det är ett jäkla fint omdöme för att komma från mig....

Mer sånt! :)

Och väl jobbat...

equality:
Det var en skojfrisk, medryckande och dansant musik. Du gör klart bättre dansmusik än jag.
Kör du midi nu alltså?? Gillar't inte minst för lite humor och distans till det hele.

Burnin Sven:
Tackar det var vänligt av er man ber om ursäkt att det inte blev ett inlägg som följer reglerna ska försöka fixa det så fort jag hinner. Det är så att frugan ska ha folk på besök så jag håller på att städa och sent igår skulle jag koppla av lite med att fortsätta på låten som Equality lirar orgel på. Men ögona gick i kors av trötthet och man är inte helt van med hur macen har det med sitt sätt att katalogisera filer och sånt så jag hittade inte den då men väl den här och så gick det som det gick. Tjejen som pratar är en polares dotter som jag spelade in för över 5 år sen, prutteffekten bara blev när jag körde på en effekt som jag hittade i Logic så det blev till av en olyckshändelse men jag tyckte det passade in bland alla dom andra blåsande och väsande ljuden  :D.
Equality det här är så vitt jag minns bara Acid loopar som jag arrade i det programmet och sen tog in i Logic när den här snutten var klar, minns inte riktigt hur jag gjorde med alla spåren det är över ett år sen som jag satt och lekte lite och den kom till. Acid är ett program som jag kommer att sakna nu när det blir mac för hela slanten.
Tack igen, tillbaka till städningen återkommer senare för lite inlägg om alla bra låtar här.
Göran

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion