Forum > Färdiga produktioner
Burnin Sven - Hej Hej
Harmonica mike:
Jaha ja Göran.Här är det ett testande i annan genre.Saknar lite eget lir..Guran for instance..Men kul att lyssna på i alla fall.Även jag min käre Brutus har konstiga musik ideer,men jag tänker inte låta er ta del av dom..ha ha
Kul låt.
Säg som det är,du har testat ny Macen.. :P Hur mycket den klarar alltså :lol: ,hoppas detta inte är gränsen..nä nu ger jag mig..
Allt gott.
Mvh
Micael
Roboseal:
En hel del sköna ljud, men arret far svårt att hänga med i tycker jag. Lite för "skumt" för min smak. :)
Larsson:
jag tycker det här funkar bra
jag får lite vibbarfrån spelmusiken till ett data spel som heter Need for Speed
som i någon av de äldre spelen typ 3:an eller 4:an
hade övergrymt skön musik..det här pekar lite åt det hållet
nice going göran..ghaa nu får jag lust att spela bilspel ju!! :)
/Larsson
Burnin Sven:
Man tackar återigen. Ärligt talat så minns jag inte riktigt när den här kom till satt väl och lekte nån i Acid gång i brist på riktiga låtideér, det var på min PC så det var ett Logic arr för PC från början men nu är det ju importerat i Apple Logic som då levererat soundet via inbyggda presets på Mastern och mild kompressor på trumspåren samt ett gäng Sounddesigner på allt.
Återkommer lite senare med feedback på låtar städar fortfarande hade lite rast nu.
Göran
Tokai:
Låter som introt till nåt dataspel
Trodde du inte höll på med detta. En vacker dag kommer du att säga samma sak om mig.
Men tyvärr inga åsikter. Likväl coolt! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida